Kaip rašoma pranešime spaudai, atkarpa Šveicarija-Žeimiai yra 12,2 km ilgio, joje numatyti 2 kelių viadukai, 1 geležinkelio viadukas, 1 kelių tunelis, 2 regioninės stotelės ir 1 pralanka.

Specialus mokslinis triukšmo modeliavimas leidžia nustatyti, kur reikia įrengti triukšmo mažinimo priemones – slopintuvus ir triukšmo barjerus. Šioje atkarpoje iš viso bus įrengta maždaug 746 m. triukšmo barjerų. Be to, 3 gyvūnų perėjos užtikrins jiems galimybę saugiai kirsti geležinkelį.

Keliai Jonava-Čičinai-Smičkiai, Rogožiai-Čiūdai-Kulva ir Jonava-Kėdainiai-Šeduva kirs geležinkelį viadukais arba tuneliais. Siekiant užtikrinti geležinkelio ir gyventojų saugumą, visoje „Rail Baltica“ linijoje nebus vieno lygio sankirtų.

Šioje atkarpoje bus uždaryti keturi vietiniai keliai. Geležinkelį kirsti bus galima vidutiniškai kas keturis kilometrus.

Planuojamas „Rail Baltica“ tiltas Jonavoje

Šioje atkarpoje projektuojamas įspūdingas inžinerinis statinys – tiltas per Neries upę. Tai bus vienas ilgiausių, 1,5 km ilgio, geležinkelio tiltų Baltijos šalyse. Saugant aplinką, pačioje upėje nebus nei vienos atramos – 150 m. geležinkelio kabos virš upės tam, kad žuvys galėtų laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti.

Planuojamas „Rail Baltica“ tiltas Jonavoje

Sekcijos Kaunas-Ramygala detalusis techninis projektavimas bus užbaigtas 2021 m. AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ jau pradėjo pasirengimą šios sekcijos statybos darbų pirkimui. Statybas taip pat planuojama pradėti 2021 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (116)