Oficiali prekyba žieminiu dyzelinu pradedama gruodžio 1 dieną. Žiemos sezonui nepritaikytame dyzeline esantys parafinai, esant šalčiams, pradeda kristalizuotis ir gali užkimšti degalų filtrą bei sutrikdyti variklio darbą. Dėl šios priežasties dyzelinu varomiems automobiliams būtini specialiai žiemai pritaikyti degalai.

„Pastebime, kad savo transporto priemones prižiūrintys vairuotojai domisi ir ruošiasi žiemai iš anksto, dar neprasidėjus didesniems šalčiams. Mums svarbu, kad klientai galėtų būti tikri, jog atėjus šaltiems orams jų automobilyje bus tinkami degalai, nekils problemų jį užvesti ir automobilis sklandžiai važiuos“, – pranešime spaudai cituojamas „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas.

Šiuo metu visose šio tinklo degalinėse Lietuvoje jau prekiaujama iki -20 laipsnių neužšąlančiu (ribinė filtruojamumo temperatūra) dyzelinu „Futura“, kuris gruodžio pradžioje bus pakeistas į pirmos klasės žieminį dyzeliną, neužšąlantį iki -26 laipsnių.

Aukščiausios kokybės dyzelinas „Pro Diesel“ yra atsparus net ypač žemai -37 laipsnių temperatūrai.

Spaudžiant šaltukui, nepriekaištingą automobilio užvedimą, sklandų važiavimą užtikrina ir pagal naujausias patentuotas technologijas pagamintas dyzelinas „Neste MY Renewable Diesel“.

Artėjant šalnoms vairuotojams rekomenduojama pasirūpinti degalų kiekiu bake. Automobilio degalų bakas turi būti kuo daugiau užpildytas degalais, kad jame nesusidarytų kondensatas, kuris taip pat gali užšalti.

Vairuotojai, kurie automobilį naudoja rečiau, turėtų įsitikinti, kad visas bake esantis dyzelinas yra žieminis, o ne vasarinio ir žieminio dyzelino mišinys. Jei žieminis dyzelinas įpilamas į baką, kuriame dar likę vasarinio dyzelino, tokio degalų mišinio savybės neatitiks žieminio dyzelino charakteristikų ir gali užšalti esant šalčiui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)