VKEKK Vandens ir transporto skyriaus vedėjo pavaduotoja Ramunė Zailskienė DELFI sakė, kad šio didinimo prašoma labiausiai dėl to, kad maksimalų tarifą būtų galima naudoti vežant keleivius trumpais atstumais, pavyzdžiui, Stotis-Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Tada už bilietą šiuo maršrutu būtų galima prašyti 3-4 Lt.

„Lietuvos geležinkeliai” derinasi prie situacijos ir žino, kad dabar didinti kelionės kainų negalima. Tačiau maksimalus tarifas būtų reikalingas toje atkarpoje, kur vežama iš geležinkelio stoties į oro uostą. Mes dar prašysime informacijos, kokius konkrečius dydžius jie nusistatys, tačiau, manau, kad tarifai neturėtų didėti daugumai gyventojų, kurie naudojasi šiuo transportu“, – kalbėjo ji.

Pašnekovės teigimu, bendrovė ir ankstesniais metais nepasiekdavo maksimalaus nustatyto keleivių vežimo tarifo, pavyzdžiui, pernai jis buvo 11,7 ct/km.

„Matome, kad iki maksimalaus tarifo dar buvo labai toli“, – atkreipė dėmesį ji.

Paskutinį kartą maksimalus keleivių vežimo tarifas „Lietuvos geležinkeliams“ buvo didintas 2006 m.

„Lietuvos geležinkeliai“ savo pažymoje VKEKK tvirtino, kad pernai perveždami keleivius patyrė 122,6 mln. Lt nuostolių.

Iš viso 2008 m. geležinkeliais važiavo maždaug 4,1 mln. keleivių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją