„Mūsų automobilis sugedo Mongolijoje, kur turėjome laukti, kol iš Anglijos atsiųs reikiamas dalis. Todėl buvome nuo visų atitrūkę ir vos prieš keturias dienas pasivijome. Nepaisant to, šios lenktynės yra labai smagus dalykas“, - pasakojo pirmą kartą lenktynėse dalyvaujanti britų pora.
Beveik mėnesį keliaujantys britai pasidžiaugė, kad žmonės visur yra labai draugiški, šiltai ir maloniai priima, keliai Lietuvoje yra puikūs, nekelia jokių rūpesčių, todėl kelionė yra vienas malonumas.
„Po Rusijos, Baltijos šalys kol kas yra geriausia kelionės dalis. Tai nuostabu! Rusijoje jautėmės labai įsitempę, ten visur pilna policijos pareigūnų, kurie nuolatos stabdo automobilius, nemaloniai bendrauja“, - įspūdžiais dalijosi britai.
Joninių naktį lenktynių dalyviai apsistojo netoli Vilniaus esančiame viešbutyje „Le Meridien Villon“, o sekmadienį įveikę netoli Vievio esančią antrąją atkarpą, ekipažai tęsti kelionės išvyko į Lenkiją.
„Peking to Paris“ automobilių lenktynės pirmą kartą įvyko 1907 metais. Tuomet varžybų dalyviai turėjo įveikti beveik 19 tūkst. kilometrų atstumą nuo Kinijos sostinės Pekino iki Prancūzijos sostinės Paryžiaus. Antrosios lenktynės įvyko tik 1997-ųjų vasarą.
Šiemet tik trečią kartą per šimtmetį organizuojamose jubiliejinėse lenktynėse varžosi net 134 senovinių automobilių ekipažai, pradedant seniausiu šimtamečiu “Itala 40” su 7,5 litro darbo tūrio varikliu bei „jauniausiu“ 1969 metų angliškuoju „Aston Martin DB6.
Gegužės pabaigoje iš Tiananmenio aikštės Pekine pajudėję link Didžiosios Kinijos sienos, senovinių automobilių vilkstinė suko į šiaurę per Gobio dykumą. Toliau maršrutas driekėsi per Mongoliją ir Azijos stepes, Sibirą, Kazachstaną, Rusiją, Maskvą ir Sankt Peterburgą. Lenktynės finišuos birželio 30 dieną Paryžiuje.