Jis mano, kad tokie „Ryanair“ žingsniai yra lemti ne kainodaros, o noro gauti geriausias sąlygas, retinant skrydžius tomis kryptimis, kuriose jie ir taip yra nepopuliarūs.

„Iš esmės, apie maršrutų nutraukimą jau buvo paskelbta ženkliai anksčiau. Ta informacija viešojoje erdvėje buvo praeitais metais ir esminės priežastys buvo tos, kad tų maršrutų paklausa buvo viena iš žemiausių, jeigu vertintume konkrečiai tos oro bendrovės maršrutus“, – portalui 15min teigė A. Stikliūnas.

„Tokį žingsnį mes vertiname, iš dalies, kaip viešą spaudimą, kadangi ši oro bendrovė taiko tokią praktiką ir kituose oro uostuose, kitose šalyse. Sakyčiau, agresyvią derybų taktiką tam, kad gauti kuo didesnę vertę iš skirtingų oro uostų. Natūralu, kad mes tam ruošiamės ir tokia taktika iš esmės buvo naudojama 2018 m., kuomet Vilniaus oro uoste buvo peržiūrima kainodara ir tas pats oro vežėjas naudoja tą pačią taktiką“, – pridūrė jis.

A. Stikliūnas pabrėžia, kad skrydžių kryptys į Jungtinės Karalystės miestus Lydsą bei Birmingamą nebuvo pačios geriausios tiek „Ryanair“, tiek Lietuvos oro uostų tinkle, tad yra natūralu, kad oro bendrovės metų eigoje peržiūri savo maršrutų tinklą.

„Kryptys į Lydsą ir Birmingamą tikrai nebuvo pačios geriausios ir Lietuvos oro uostų tinkle, ir tos oro bendrovės oro tinkle ir ta žinia bus pasiekė ženkliai anksčiau, tik dabar ji buvo iškomunikuota. Mes nevertintume šio žingsnio vien tik dėl kainodaros, labiau vertiname kaip viešą spaudimą.

Natūralu, kad oro bendrovės metų eigoje peržiūri savo maršrutų tinklą, dažnumą, tai yra procesas, kuris vyksta nuolat“, – sakė Lietuvos oro uostų laikinasis vadovas.

Jis taip pat tikino, kad įvairios skrydžių kryptys, kuriomis gabena „Ryanair“, iš esmės nėra nutraukiamos, o tiesiog mažinamas jų dažnumas bei keliautojai turės galimybę toliau vykti numatytomis kryptimis.

„Mūsų atveju, kuomet buvo paskelbta apie skrydžių dažnumo sumažinimą, tai iš esmės kryptys nėra nutraukiamos. Tie dažnumai, kurie išliks, tai jų tiesiog orlaivių užpildymas pagerės ir keliautojai tikrai turės galimybę“, – tvirtino A. Stikliūnas.

Sausio 27 d. Europos oro linijų bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad reaguodama į Vilniaus oro uosto sprendimą nuo šių metų sausio 1 d. 28 proc. padidinti mokesčius Vilniuje 30 proc. apkarpo 2023 m. vasaros skrydžių tvarkaraštį – naikina dvi kryptis ir mažina skrydžių kiekį dar 11-oje maršrutų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)