Kaip Eltą informavo „Linava“, posėdyje bus aptariamas apribotas finansavimas, nekonkurencingos draudimo kainos, eilės pasienyje, artėjantys Mobilumo paketo sprendiniai bei nutarimas dėl vairuotojų apmokestinimo, kuris, anot vežėjų, gali stipriai paveikti visą ūkio šaką.
„Kadangi paskutiniai Vyriausybės mokestiniai sprendiniai ir kiti faktoriai, nulemiantys konkurencingumą, nebuvo tinkamai svarstomi, „Linavos“ atstovai siekia visiems Trišalės tarybos nariams pristatyti savo argumentus ir prognozes“, – Eltai sakė T. Garuolis.
Kaip ELTA jau rašė, šiuo metu Vyriausybė planuoja nuo kitų metų padidinti MMA nuo 555 iki 607 eurų, o galiojantį 1,3 koeficientą, kuris taikomas apskaičiuojant darbo užmokesčio ribą, nuo kurios darbuotojui gali būti neapmokestinama dienpinigių suma, didinti iki 1,65.
Transporto sektorius skaičiuoja, kad dėl to vienai transporto priemonei tenkančios sąnaudos išaugs 288,53 euro per mėnesį. Šiuo metu Lietuvoje įregistruota apie 48 tūkst. tarptautinius pervežimus atliekančių sunkvežimių, tad per metus šiam sektoriui papildomos išlaidos sudarys apytiksliai 166 mln. eurų.
„Linava“ jau kreipėsi į Lietuvos bankų asociaciją (LBA) su prašymu užtikrinti sklandų lizinguojamo turto perkėlimą iš Lietuvos į kitas šalis.
Įmonės „Savesta Consulting“ atstovai Vytautas Turekas ir Ignas Volbikas Seime surengtoje spaudos konferencijoje teigė, kad jų įmonė dėl Vyriausybės siūlomų pakeitimų į Lenkiją jau yra perkėlusi apie 60 transporto kompanijų iš Lietuvos.