„Ateityje greičiausiai trumpės logistikos grandinės, kaupsime daugiau atsargų, tai čia vėl gali būti galimybė sandėliavimo verslui. Gamyba kelsis arčiau vartojimo, ir tai aplinkybė, kuri darys šitą sektorių pranašesnį prieš kitų rūšių transportą, prieš geležinkelį, prieš oro transportą“, – Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje penktadienį sakė T. Garuolis.

Pasak T. Garuolio, šiuo metu transporto sektorius patiria iššūkių dėl vėluojančių atsiskaitymų, krintančių kainų, tačiau, jo teigimu, darbo vietas stengiamasi išsaugoti.

„Galiu atsakingi pasakyti, kad verslas stengiasi išsaugoti darbo vietas, išsaugoti likvidumą ir išlikti rinkose. Mūsų duomenimis, atleistas yra kas 20 darbuotojas iš transporto ir logistikos sektoriaus. Tiek yra sumažėję dirbančiųjų“, – sakė T. Garuolis.

Transporto sektorius kartu su maitinimo ir turizmo sektoriais įvardijamas kaip vienas labiausiai paveiktų koronaviruso krizės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)