„Automobilių stovėjimas apmokestinamas siekiant trijų tikslų. Pirma, mums svarbu didinti transporto srautų pralaidumą populiariausių parodų metu, skatinant rinktis alternatyvius ir ekologiškesnius transporto būdus. Antra, siekiame gerinti finansinės veiklos efektyvumą generuodami grąžą pagrindiniam akcininkui – valstybei. Trečia, norime už prieinamą kainą laisvu nuo parodų metu pasiūlyti aikštele naudotis mūsų kaimynystėje statomų verslo centrų klientams ir nuomininkams“, – teigia Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ direktorius Justinas Bortkevičius.

Pasak „Litexpo“ vadovo, mokamos parkavimo sistemos įdiegimas vyksta pagal patvirtintus planus.

„Bendradarbiaujant su Vilniaus miesto savivaldybe, didžiausių „Litexpo“ parodų metu siūlomi papildomi viešojo transporto maršrutai, iš miesto centro kursuoja nemokami autobusai. Gyventojai iš kitų miestų, įsigiję šių parodų bilietus, dažnai gali pasinaudoti kitų partnerių siūlomomis nuolaidomis keliavimui. Be to, sparčiai populiarėja keliavimas naudojantis automobilių dalinimosi paslaugomis ar išsinuomotomis ekologiškomis transporto priemonėmis – dviračiais, paspirtukais. Tikimės, visa tai sumažins populiariausių parodų metu susiformuojančius automobilių kamščius „Litexpo“ prieigose“, – sako J. Bortkevičius.

Pranešime spaudai teigiama, kad apmokestindama automobilių stovėjimą, bendrovė siekia efektyvesnės infrastruktūros investicijų grąžos.

„2017-2018 m. vykdyti stovėjimo aikštelių asfaltavimo ir infrastruktūros įrengimo darbai atsiėjo beveik 1 mln. Eur, kainuoja ir nuolatinė aikštelių eksploatacija bei priežiūra. Tikimės, kad apmokestinus automobilių stovėjimą šios investicijos atsipirks per maksimalų 10 metų periodą – tai prisidės ir prie valstybės finansinių lūkesčių, keliamų „Litexpo“ bendrovei, išpildymo“, – teigia „Litexpo“ vadovas.

Pasak J. Bortkevičiaus, investicijos į stovėjimo aikšteles gali atsipirkti ir per trumpesnį periodą, tinkamai išnaudojant partnerystę su „Litexpo“ kaimynystėje statomais naujais objektais.

„Šalia mūsų jau vyksta net kelių didžiulių verslo centrų statybos, žinome apie savivaldybės planus šalia „Litexpo“ įrengti naują pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nerį, taip pat kitoje upės pusėje planuojamas multifunkcinio komplekso „Akropolis“ statybas. Tiek Vingio parko lankytojai, tiek verslo ir prekybos centrų klientai už prieinamą kainą galės naudotis „Litexpo“ stovėjimo aikštelėmis, o mums tai padės efektyviau išnaudoti turtą“, – sako „Litexpo“ direktorius.

Informuojama, kad atsiskaityti už „Litexpo“ stovėjimo paslaugas bus galima tiek grynaisiais, tiek kortele, ateityje numatoma galimybė stovėjimą apmokėti pasitelkus mobiliąją programėlę.

Automobilių stovėjimo paslaugą administruoja ir aptarnauja konkurso būdu „Litexpo“ pasirinkta bendrovė „City pro“. „Litexpo“ automobilių stovėjimo aikštelėje taip pat veikia elektromobilių įkrovimo stotelė.

Per metus parodų ir kongresų centras „Litexpo“ sulaukia apie 3 tūkst. įvairių renginių dalyvių ir daugiau kaip 500 tūkst. lankytojų. 98,76 proc. bendrovės „Litexpo“ akcijų valdo Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atstovaujama valstybė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)