Šis „itin pavojingas priartėjimas“ pabrėžė daugelio aviacijos ekspertų baimes, kad augantis bepiločių skraidyklių populiarumas gali kelti didelę grėsmę. Minėtas laineris skrido Hitrou oro uosto link ir buvo maždaug 1 525 m aukštyje, kai pilotas pastebėjo 50 cm skersmens bepilotę skraidyklę šalia dešiniojo įgulos kabinos lango.

Didžiosios Britanijos skrydžių saugumo agentūros „UK Airprox Board“ ataskaitoje teigiama, kad susidūrimo išvengti „padėjo tik atsitiktinumas“.

Pagal Britanijos įstatymus, bepilotes skraidykles valdantys asmenys privalo jas nuolat matyti – taigi, pastarasis skrydis greičiausiai buvo neteisėtas.

Praėjusią savaitę paskelbtoje ataskaitoje sakoma, kad incidentų su bepilotėmis skraidyklėmis per pastarąjį ataskaitinį laikotarpį būta ir daugiau.

Pavyzdžiui, vienas toks aparatas buvo pavojingai priartėjęs prie lėktuvo Liverpulio oro uoste.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)