Pasak „Longo Group“ atstovų, 2022 m. pardavimų sėkmei didelės įtakos turėjo ir skaitmeninių kanalų naudojimas – visai kaip 2020 ir 2021 metais, klientai neskubėjo grįžti į fizines automobilių prekybos vietas, pirkėjai dažnai rinkosi automobilius internete.

„Išsikeltus tikslus ketiname pasiekti didindami prekės ženklo žinomumą, plėsdami fizinių prekybos vietų tinklą bei pačių automobilių asortimentą“, – pasakoja įmonės Lietuvoje „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.

Informuojama, kad „Longo Group“ siekia savo veiklą plėsti geografiškai – duris atvėrė ir veiklą pradėjo nauja prekybos vieta Lenkijoje. Bendrovė skirs didelį dėmesį visapusiam veiklos išvystymui šioje šalyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją