Anot jos pateiktos informacijos, 2023 metų pirmojo ketvirčio duomenimis, „LTG Cargo Polska“ užima 0,52 proc. geležinkelio operatorių rinkos dalies Lenkijoje ir 1,22 proc. intermodalo rinkos dalies.
„Kalbant apie mūsų įmonę Lenkijoje, jai jau yra 2 metai ir dabartinis mūsų darbuotojų kiekis siekia 100. Turime 24 lokomotyvus, iš kurių du yra nuosavi. Šiais metais įmonė planuoja augti pajamų prasme, lyginant su praėjusiais metais, 3 kartus“, – antradienį Susisiekimo sektoriaus apžvalgos ir atvirų duomenų konferencijoje teigė E. Šimė.
„Apie mus žino, apie mus kalba, įvairiose konferencijose mus pristato kaip įmonės, kuri sparčiausiai plėtėsi tame regione per praėjusius metus, pavyzdį. Tai tikimės tą ambiciją ir tempą išlaikyti, plėtrą Lenkijoje paversti plėtra kitose šalyse“, – pridūrė ji.
Pasak jos, šiai dienai „LTG Cargo Polska“ jau sėkmingai išsiplėtusi į Vokietiją per Duisburgo konteinerių terminalą ir kuria tolimesnius maršrutus Lenkijoje. Tikimasi, kad šios jungtys leis tolimesnį plėtimąsi Vokietijoje bei kurti naujas jungtis su Italija ir Rumunija.
„Šiandien dienai į Duisburgą važiuojama 4 kartus per savaitę ir gausėja norinčiųjų vežti per ten kiekis. Tas maršrutas yra iš esmės pilnas ir galvojame apie kitus maršrutus arba šio maršruto intensyvinimą.
Taip pat išplėtojome Kauno sujungimą su Slawkow, dar vienu terminalu Lenkijos teritorijoje, kuris žemėlapyje gali atrodyti kaip galutinis taškas, bet tai tik pradžia. Ir iš čia galima bus judėti kitų mūsų jungčių link, kurias planuojame Italijoje, lygiai taip pat Vokietijoje, galėsime vystyti jungtis su Rumunija ir kitais aplinkiniais taškais“, – sakė ji.
Taip pat, anot E. Šimės, šiuo metu „LTG Cargo“ plečiasi ne tik į Vakarus, bet ir bando naujus maršrutus Lietuvoje, bei sujungiančius Lietuvą su kitomis Baltijos šalimis. Ji tikisi, kad maršrutas tarp Estijoje esančio Muugos uosto ir Kauno pradės veikti jau birželį.
„Nepamirštame ir Lietuvos teritorijos. (...) Pradėjome važiuoti maršrutu Klaipėda–Vilnius, bei Klaipėda–Kaunas. Praėjusiais metais taip pat kelis kartus bandėme sujungimą tarp Estijos Muugos uosto ir Kauno intermodalinio terminalo. Labai tikiuosi, kad šis maršrutas gyvybingai pradės savo gyvenimą jau birželio mėnesį ir kroviniai iš Šiaurės pajudės į Lietuvą, o iš Lietuvos į Vakarus, sujungiant jau turimus maršrutus“, – komentavo ji.