Pasak jos pateiktų duomenų, 2021 metais didžiąją dalį krovinių gabenant automobiliais, transportavimo metu išskirtas CO2 siekė 8,2 mln. tonų, bet užtikrinus, kad pusė krovinių būtų gabenama geležinkeliais, taršos kiekiai nukristų iki 5,4 mln. tonų.
„Savo vizijoje mes, „Lietuvos geležinkeliai", matome save kaip transporto sistemos stuburą, kuris jungia verslus tvariai ateičiai. Tikimės, kad galime tapti svarbiais partneriais judant žalumo link, įgyvendinant Lietuvos valstybei keliamus tikslus ir prisidedant prie iniciatyvų mažinti CO2 emisijas“, – antradienį Susisiekimo sektoriaus apžvalgos ir atvirų duomenų konferencijoje sakė E. Šimė.
„Tai darysime labai paprastu būdu – vykdydami savo pagrindinę veiklą. Tikimės, kad šių tikslų pasiekimas bus daug lengvesnis, jeigu įmonės į savo logistikos grandinę įtrauks intermodalinius pervežimus“, – pridūrė ji.
Anot jos pateiktos informacijos, per 2022 metus su „LTG Cargo“ pagalba pervežant krovinius, jau buvo išvengta 67,5 tūkst. tonų CO2 emisijų, kurios būtų išmestos į atmosferą gabenant kitomis transporto priemonėmis. Anot „LTG Cargo“ duomenų, krovinių gabenimas visais Lietuvos geležinkeliais padėjo išvengti 940 tūkst. tonų emisijų.
Taip pat, pasak E. Šimės, „LTG Cargo“ šiais metais pristatys skaičiuokles, leidžiančias klientams apskaičiuoti, kiek jie prisidėjo prie CO2 emisijų sumažinimo naudodamiesi bendrovės paslaugomis ir maršrutais.
„Praėjusiais metais pristatėme savo klientams galimybę gauti CO2 emisijų mažinimą patvirtinančius certifikatus. Šiais metais žengiame dar vieną žingsnį ir pristatysime klientams skaičiuoklę, kur jie galėtų pasiskaičiuoti savo CO2 emisijų mažėjimą naudojantis geležinkelių transportu ir mūsų intermodaliniais maršrutais“, – sakė ji.