Pirmieji bandomieji reisai į Gdanską ir Malaševičę jau įvykdyti, o klientams pageidaujant bus ieškoma galimybių krovinius gabenti ir į kitus Lenkijos logistikos centrus, pavyzdžiui, Poznanę.
„Grupės pozicijos Lenkijoje stiprėja, todėl ieškome naujų galimybių bei siekiame atliepti dėl Rusijos karo Ukrainoje sparčiai besikeičiančius rinkos poreikius. Dirbame tam, kad ir toliau būtume tvirta šalies logistikos dalimi bei padėtume šalies verslams atverti naujus kelius Europos rinkose. Balandžio pradžioje sėkmingai pradėjome gabenti intermodalinius krovinius į Duisburgą Vokietijoje ir jau pirmą reisą įvykdėme su pilnu pakrovimu. Šiuo metu klientams siūlome išnaudoti grupės Lenkijoje sukauptą potencialą“, – teigia Eglė Šimė, „LTG Cargo“ generalinė direktorė.
Į ir iš Gdansko krovinius gabenantiems klientams atsivers vienas svarbiausių giliavandenių Baltijos jūros uostų, į kurį atvyksta didžiausi konteineriniai laivai iš Šiaurės ir Pietų Amerikos bei Azijos šalių. Šis logistikos centras yra vienintelis uostas regione, į kurį reguliariai atplaukia kroviniai iš Tolimųjų Rytų.
Tuo metu Lenkijos rytuose įsikūręs Malševičės intermodalinių krovinių terminalas išsiskiria galimybėmis priimti žemyniniu transportu gabenamus krovinius iš Rytų Azijos bei juos perkrauti tolimesniam transportavimui į Europos Sąjungos šalis. Malaševičėje įsikūrusios daugelis regionui svarbių ekspedijavimo, logistikos ir transporto įmonių.
Lietuvoje naujų krovinių gabenimo maršrutų įgyvendinimu rūpinsis „LTG Cargo“, o Lenkijos teritorijoje – antrinė bendrovė „LTG Cargo Polska“. Tokiu būdu, kaip ir gabenant krovinius į Duisburgą, bendrovės visus reikalingus logistikos sprendimus galės užtikrinti savarankiškai.
Maršruto KIT-Gdanskas-KIT ilgis sieks apie 1100 km, o KIT-Malaševičė-KIT – apie 900 km. Planuojama, kad viena kryptimi kroviniai bus nugabenami per maždaug 30 val. Vienu reisu bus galima pervežti iki 42 vnt. konteinerių su įvairiarūšėmis prekėmis.
Bendrovė artimiausiais mėnesiais taip pat planuoja užmegzti bendradarbiavimą su naujais klientais Lenkijoje bei ieškoti būdų, kaip padėti Lietuvos verslui importuoti žaliavas iš Vidurio Europos šalių.