Bandomuoju reisu puspriekabės iš Kauno pirmiausia gabenamos į Vokietiją, o iš ten partnerių bus pervežtos į vieną svarbiausių Italijos uostų – Triestą.

„Džiaugiuosi, kad vizitas ir susitarimai Italijoje davė greitą rezultatą – jau testuojamas bandomasis reisas į didžiausią Italijos uostą Triestą. Transporto jungties tarp Lietuvos ir Italijos, kur per Triesto uostą Skandinavijos kryptimi keliauja Turkijos ir kitų regiono šalių krovinių srautai, atidarymas yra reikšmingas geografinis geležinkelių logistikos lūžis, kuriant naujus, reguliarius maršrutus Europoje ir „Lietuvos geležinkeliams“ plečiant paslaugų geografiją“ – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Pasak ministro, šio projekto įgyvendinimas įmanomas bendradarbiaujant ministerijai, „Lietuvos geležinkeliams“ ir Lietuvos bei Italijos vežėjams ir logistikos kompanijoms.

„Naujos jungtys su Vakarais – vienas svarbiausių bendrovės veiklos diversifikacijos tikslų. Šiame procese intermodalinių krovinių gabenimui teikiame prioritetinį vaidmenį ir būtent tokio tipo maršrutais kartu su partneriais pildome tarptautinės logistikos geležinkeliais koridorių tinklą esamiems ir būsimiems klientams. Šio tipo jungtys leidžia efektyviai ir konkurencingai pervežti Lietuvos ir užsienio klientų krovinius ir juos perkelti nuo autotransporto kelių. Matome šios krypties potencialą ir planuojame klientams pasiūlyti reguliarius pervežimus į Italiją“, – sako „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.

Pirmasis bandomasis intermodalinis traukinys išvyko į Italiją

Anot E. Šimės, intermodaliniai kroviniai galės būti gabenami tiek į logistikos centrus Šiaurės Italijoje, tiek – per šalies uostus – Turkijos ir kitų aplinkinių šalių link.

Numatoma, kad pradėjus reguliarius reisus į Triesto jūrų uostą ir Červinjano konteinerių terminalą, jie kursuos 2 kartus per savaitę.

Italijos maršrutas vystomas gilyn į Europą, pratęsiant tvarių tarptautinių pervežimų stuburu tampantį intermodalinį maršrutą Kaunas–Duisburgas. Baltijos šalių rinkoje šio maršruto tąsa taps „Amber train“ projektas, jungsiantis Kauną ir Taliną. Tokiu būdu tikimasi nuosekliai auginti pervežimų apimtis ir plėsti tarptautinių jungčių tinklą.

Šiemet rugsėjį Lietuvos susisiekimo ministro M. Skuodžio ir Italijos tvarios infrastruktūros ir mobilumo ministro Enrico Giovannini susitikimo metu LTG su Italijos logistikos kompanijomis pasirašė bendradarbiavimo memorandumą. Jis pasirašytas 2 metų laikotarpiui ir taps glaudesnio bendradarbiavimo pagrindu: skatins naujų geležinkelio ir intermodalinio transporto maršrutų tarp Italijos ir Lietuvos plėtrą, įgyvendinant bendrus projektus ir didinant šalių valdomų terminalų krovos apimtis, dalijantis patirtimi krovinių vežimo, ekspedijavimo ir kitų logistinių paslaugų teikimo srityse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją