Šie darbai pradėti LTG grupei gavus Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos atitikties nacionalinio saugumo interesams vertinimą dėl laimėtojo „SRPA Impulse“.
Pats KLUB-U sistemos serveris buvo atjungtas dar 2017 m. ir neturi jokių sąsajų su LTG esminėmis informacinėmis sistemomis ir ypatingos svarbos informacine infrastruktūra, o radijo stotys, kurios buvo naudojamos riedmenyse komandų priėmimui ir duomenų perdavimui per GSM-R radijo kanalą, demontuotos.
Planuojama, kad pagal sutartį su „SRPA Impulse“, rusiška sistema KLUB-U, kuri praeityje buvo įdiegta į Lietuvoje naudojamus geležinkelio riedmenis, bus keičiama etapais.
Per šį laikotarpį lokomotyvų saugos sistema bus pakeista 163 lokomotyvuose ir savaeigiuose sąstatuose.
„Mūsų siekis – kuo greičiau turėti įrangą, pilnai suderinamą su nacionalinio saugumo interesais ir su užtikrintu atsarginių dalių tiekimų iš Lietuvai draugiškų šalių“, – sakė LTG grupės Verslo atsparumo direktorius Gediminas Šečkus.
Iš viso į saugią naująją lokomotyvų valdymo sistemą LTG grupė investuoja 10,1 milijonų eurų.
Naujos saugos sistemos diegimas yra LTG grupės inicijuotos ir įgyvendinamos programos „FREE Rail“ dalis, kurios tikslas yra geležinkelių sektoriaus integracija į Europos geležinkelių sistemą ir atsparumo didinimą.