Pasak jo, šis projektas leis elektrifikuoto geležinkelio dalį, visoje infrastruktūroje, nuo dabar esančių 8 proc. padidinti net iki 28 proc., o pilnai įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą, elektrifikacijos lygis pasieks maždaug 35 proc.

„Elektrifikavus ruožą dėl mažesnių energijos ir riedmenų priežiūros sąnaudų Lietuvos geležinkelių tinkle veikiantys vežėjai potencialiai sutaupys apie 505 mln. Eur, o pats projektas, skaičiuojama, atsipirks per 19 metų. Geležinkelio elektrifikavimas darys didelę teigiamą įtaką ir Lietuvos transporto sektoriaus konkurencingumui“, – interviu portalui vz.lt sakė V. Žalimas.

„Kaip pavyzdį galima paminėti valstybinio Klaipėdos jūrų uosto patrauklumo bei konkurencingumo padidėjimą, kurį lems ateities geležinkelių transporto plėtros gaires atitinkančių jungčių sukūrimas, leidžiantis eliminuoti krovinių perkrovimo ar perskirstymo poreikį dėl pasikeitusio traukos tipo“, – pažymėjo jis.

Metų pradžioje ruože Radviliškis–Klaipėda prasidėjo paskutinio geležinkelio arterijos Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo etapo rangos darbai. Jo metu bus elektrifikuojamas 199 km geležinkelio ruožas. Numatoma, kad tinklo įrengimo darbų vertė sieks 191 mln. eurų.

Planuojama, jog ruožo Radviliškis–Klaipėda elektrifikavimo darbai, kurie turi įtakos keleivinių traukinių tvarkaraščiams, truks iki šių metų gegužės pabaigos.

Šiuo metu jau atlikta didžioji dalis geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projekto darbų. Visus ruožo elektrifikavimo statybos darbus planuojama užbaigti 2025 m. II ketv. Baigus projektą ruožo ilgis sieks 731 km.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)