Į automagistralės kategoriją pertvarkytas magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai 9,75 km ilgio antrasis ruožas (nuo 35,40 iki 45,15 km), o kelyje A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga įrengta sankryža ir rekonstruota atkarpa nuo 65,19 km iki 66,09 km.
Magistralinis kelias A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai pasižymi intensyviu sunkiojo transporto eismu. Šiame kelyje, ypač atkarpoje nuo 35,40 iki 45,15 km, dėl didelio vidutinio metinio paros eismo intensyvumo ir sunkiasvorių automobilių skaičiaus vairuotojams būdavo pavojinga manevruoti, jie rizikuodavo lenkdami kitas transporto priemones. Ministerijos teigimu, po rekonstrukcijos situacija pasikeitė.
Pertvarkyta kelio A5 atkarpa buvo išplatinta, dešinėje pusėje įrengiant antrą dviejų eismo juostų 7,5 m pločio važiuojamąją dalį. Esama ir naujai įrengta važiuojamosios kelio dalys buvo atskirtos 5,5 m pločio skiriamąja juosta. Pastatyti du nauji viadukai, įrengti du tuneliniai viadukai, požeminė laukinių gyvūnų perėja. Atlikta ir kitų darbų.
Tai jau antrasis kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai rekonstrukcijos darbų etapas. Planuojamas dar dviejų šios magistralės atkarpų atnaujinimas. Jį numatoma baigti kitąmet.
Vasaros pabaigoje buvo baigtas sankryžos A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga įrengimas ir šio kelio ruožo nuo 65,19 iki 66,09 km rekonstravimas, taip pat jau parengti techniniai sprendimai intensyvaus eismo kelio atkarpos nuo 9,51 km iki 65,19 km rekonstrukcijai atlikti.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis tikisi, kad „Via Baltica“ - svarbiausias transporto koridorius Baltijos valstybėms - jau 2020 metais bus gerokai saugesnė.