Toks pareiškimas nuskambėjo po pernai įvykusių dviejų katastrofų, privertusių bendrovę pasinaudoti vyriausybės gelbėjimo parama.
Šių metų gegužę buvo paskirtas naujas oro linijų vadovas Christophis Muelleris.
Žinia apie didžiulį etatų naikinimą nebuvo netikėta.
"Iš esmės esame bankrutavę, - sakė per spaudos konferenciją C. Muelleris. - Veiklos rodikliai ėmė prastėti dar gerokai prieš 2014 metų tragiškus įvykius".
2014 metų kovą oro linijų "Malaysia Airlines" orlaivis "Boeing B777-200" su 239 keleiviais dingo skrisdamas iš Kvala Lumpūro į Pekiną. Po keturių mėnesių, liepos 17-ąją, Malaizijos oro linijų keleivinis lėktuvas, kuriuo skrido 298 žmonės, sudužo Rytų Ukrainoje. Spėjama, kad jis buvo numuštas prorusiškų separatistų.
Dvi oro linijų lėktuvų katastrofos buvo tas paskutinis taškas krizės drebinamam verslui, - ši bendrovė jau kelerius metus dėl stiprėjančios konkurencijos regione dirbo nuostolingai.
Tai pirmas viešas naujojo oro linijų vadovo pasisakymas nuo tada, kai vadovauti bendrovei ir ją restruktūrizuoti jį pasamdė oro transporto vežėjos savininkas, Malaizijos valstybinis fondas "Khazanah".
Anksčiau C. Muelleris vadovavo bendrovių, tokių kaip Airijos "Aer Lingus", Belgijos "Sabena" ir Vokietijos "Lufthansa", restruktūrizavimui. Pagarsėjęs oro linijų etatų mažinimo praktika, jis įgijo "Terminatoriaus" pravardę.
Oro linijos jau anksčiau skelbė apie planus sumažinti darbuotojų skaičių nuo 20000 iki 14000.
Vadovaujant C. Muelleriui, "Malaysia Airlines" planuoja rugsėjo 1 dieną pakeisti įmonės pavadinimą. Svarbiausias įmonės uždavinys 2015 metais - "sustabdyti kraujavimą", teigiama bendrovės pareiškime.
Oro linijos tikisi stabilizuoti veiklą kitais metais ir iki 2017 metų atnaujinti augimą.
Siekdama įgyvendinti šiuos tikslus, bendrovė planuoja apkarpyti darbo jėgą ir "patobulinti maršrutų sistemas", tai yra sumažinti brangių maršrutų į Europą skaičių ir daugiau susitelkti ties regioniniais maršrutais.