„Džiaugiamės, kad „LTG Infra“ atlikti infrastruktūros gerinimo darbai leidžia išbandyti pilotinius sustojimus su miestais, kuriuose iki šiol nebuvo patogaus persėdimo galimybės, neprailginant tarptautinio maršruto trukmės.

Šis traukinys yra pirmiausiai orientuotas į tarptautinį susisiekimą, todėl siekiame, kad jis būtų aktualus visuomenei ir konkurencingas kelionės trukmės ir komforto prasme, lyginant su kitomis transporto priemonėmis“, – pranešime spaudai cituojama „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.

Iki šiol kasdieniu maršrutu Vilnius–Ryga keliauti galima buvo iš Vilniaus, Kaišiadorių, Šiaulių ir Joniškio – pirmieji trys miestai rikiuojasi tarp didžiausius keleivių srautus Lietuvoje turinčių stočių, o Joniškiui buvo naujai sudaryta galimybė susisiekimui traukiniu.

„Lietuvos geležinkelių“ duomenimis, per tris mėnesius nupirkta beveik 16 tūkst. kasdienio maršruto Vilnius–Ryga bilietų. Daugiausia keliautojų į Rygą vyksta iš Vilniaus – apie 64 proc., maždaug 16 proc. keleivių Rygoje lankosi iš Šiaulių, kas dešimtas žmogus – iš Kaišiadorių, apie 7 proc. keleivių į Rygą važiuoja iš Joniškio.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją