Ketvirtadienį per Vyriausybės valandą Seime R. Masiulis sulaukė parlamentaro Algimanto Dumbravos klausimo, ar galima tikėtis, kad Zarasų aplinkkelį pavyks įrengti.

„Zarasų aplinkkelio problemos puikiai žinomos. Reikia žinoti, kad tai ne vienintelis aplinkkelis, kuris Lietuvoje nėra padarytas. Yra 9 aplinkkeliai sąraše, kiekvienas iš jų - su savomis bėdomis. Yra ir kita realybės pusė - finansavimas. Tų projektų, kurie dabar daromi prioriteto tvarka, pagal apkrovimą, pagal pravažiuojančių automobilių skaičių, (keliai. - ELTA) yra labiausiai apkrauti“, - į klausimą atsakė susisiekimo ministras.

Pasak jo, šiuo metu trūksta lėšų ir „Via Baltica“ kelio darbams, taip pat lėšas reikia skirti Kauno eismo mazgui.

„Ką daryti mums, jeigu šiandien trūkumas yra „Via Balticai“. Nuo Kauno į Šiaurę tiesiog nėra lėšų. Metamos visos pastangos, kad pagrindinę jungtį nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos pabaigtume - net ir ten dar yra šioks toks trūkumas. Tikimės, kad jį per keletą metų pavyks uždengti.

(...) Turime Kauno-Prienų kelią, kur yra dar didesnis srautas, todėl visų skylių neįmanoma užkamšyti nepadidėjus biudžetui“, - kalbėjo susisiekimo ministras.

Zarasų rajono meras Nikolajus Gusevas „Lietuvos žinioms“ kovo pradžioje sakė, kad per Zarasus einančiu keliu Kaunas-Daugpilis kasdien važiuoja tūkstančiai automobilių, tarp kurių - itin daug sunkiasvorių krovininių. Gyventojai dėl to kenčia nuo automobilių išmetamų teršalų, keliamo triukšmo.

Zarasuose apsilankęs Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis sakė, kad per susitikimus su vietos gyventojais išgirsdavo abejonių dėl aplinkkelio įrengimo būtinumo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)