Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys sako, jog naujas terminalas padidins oro uosto pralaidumą, be to, bus užtikrintas didesnis atstumas tarp keleivių.
„Naujajame terminale matysime modernesnę infrastruktūrą, daugiau automatizuotų sprendimų, savitarnos paslaugų“, – pranešime teigė jis.
Jau artimiausiu metu „Mitnija“ ketina pradėti paruošiamuosius darbus. Naujas dviejų aukštų terminalas 2022 metų pabaigos iškils šiaurinėje oro uosto dalyje, tarp dabartinio ir naujojo VIP terminalo, be to, bus pertvarkytos oro uosto prieigos.
Pastato pirmame aukšte vyks keleivių registracija, bus viešosios erdvės, kavinės, oro bendrovių biurai. Antrame aukšte ketinama įrengti saugumo patikros zoną ir išvykimo vartus Šengeno šalių keleiviams.
Planuojama, jog bendras Vilniaus oro uosto terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – daugiau nei dvigubai, nuo 900 iki 2,4 tūkst. per valandą.
Lietuvos oro uostai BNS informavo, jog konkurse dalyvavo septynios bendrovės: „Conresta“ (siūloma kaina - 25,5 mln. eurų be PVM), „Naresta“ (25,7 mln. eurų), „YIT Lietuva“ (26,7 mln. eurų), Panevėžio statybos trestas (27,1 mln. eurų), „Veikmės statyba“ (27,5 mln. eurų) ir „Eikos statyba“ (27,9 mln. eurų).