„Šiuo metu dar skaitome ir vertiname ataskaitą, todėl nenorėčiau detaliai komentuoti jos turinio. Vis dėlto matome, kad auditoriams kilo klausimų dėl ekonominio atsiperkamumo, biudžeto didėjimo kontrolės ir ilgalaikio finansavimo užtikrinimo. Manau, kad Audito rūmai labai taikliai įvardijo pagrindinių problemų esmę, ir tikiuosi, kad į ilgalaikio finansavimo klausimą bus atsižvelgta derybose dėl ES finansinės paramos 2021-2027 metais, siekiant užtikrinti finansinę ES paramą „Rail Baltica“ projektui užbaigti“, – Eltai atsiųstame komentare teigia J. Narkevičius.

Jis tikino, kad Lietuva yra pasirengusi įgyvendinti projektą iki 2026 metų. Ministro teigimu, šiam tikslui pasiekti Lietuvoje nereikia atlikti jokių esminių projekto valdymo reformų.

„Kad būtų pasiektas užsibrėžtas tikslas, dar šiemet atrinksime statybų rangovą nuo Kauno iki Latvijos sienos, o pačias statybas pradėsime 2021 metais. Minėtiems darbams atlikti esame pateikę 328 mln. eurų dydžio paraišką papildomam finansavimui“, – nurodė susisiekimo ministras.

Portalas Delfi.lt antradienį paskelbė, kad EAR analizėje teigiama, jog įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą ypač smarkiai išaugo numatytos sąnaudos, taip pat abejojama, ar „Rail Baltica“ bus ekonomiškai tvarus projektas. Vis dėlto Europos auditoriai sustabdyti projekto nesiūlo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės