„Signalai, kurie pasiekė mus, kaip ministeriją, yra neraminantys, nes yra tam tikra riba, po kurios peržengimo gali nukentėti saugumas (...) Įmonė funkcionuoja ir turi užtikrinti savo paslaugų kokybę. Šiandien taip yra, bet būtent dalykas, dėl kurio nerimaujama, kad gali tokioje įtampoje įvykti klaidos arba kiti dalykai“, – pirmadienį po susitikimo su „Oro navigacijos“ vadovu BNS sakė Jaroslavas Narkevičius.

Pasak jo, konkretaus termino, kada galėtų būti išspręsti įmonės klausimai, nėra numatyta.

„Terminų neribojame, tačiau ir neatidėliojame. Rytoj su TKA (ministras susitiks su Transporto kompetencijų agentūra – BNS), paskui dar numatome keletą susitikimų. Esame svarstymų eigoje, dėl to šiandien galime tik konstatuoti, kad vertinimo nuomonės skiriasi tarp administracijos, tarp vadovų ir tarp kolektyvo, kurio atstovai pateikinėjo tą rūpestį“, – sakė ministras.

„Oro navigacijos“ generalinis direktorius Mindaugas Gustys teigia, kad, jo vertinimu, tiek ministerijai, tiek bendrovės vadovybei ir darbuotojams saugumo klausimas yra svarbiausias, tik skiriasi požiūris į jo užtikrinimo priemones.

„Tiek įmonės darbuotojams, tiek įmonės vadovybei sauga yra numeris vienas ir yra dedamos visos pastangos į tai, kad, – kaip ir buvo prieš tai, – kad ir ateityje, mūsų paslaugos būtų teikiamos saugiai. Galbūt kyla tam tikrų klausimų dėl organizavimo, kaip tą saugą užtikrinti“, – BNS sakė M. Gustys.

Paprašytas pakomentuoti kilusių įtampų priežastis, kaip viena iš jų jis paminėjo skrydžių valdymo sistemos keitimą ir poreikį dirbti su dviem sistemomis vienu metu.

„Vienas elementas, būtent naujos įrangos įvedimas, tai čia šitas yra nestandartinis, ne kasmet pasitaikantis, mes įrangas maždaug kas 12-15 metų keičiame, o kitas niuansas yra pačių pamainų darbo organizavimas, darbo valandų savaitės trukmė, ir kiti dalykai, jau čia socialiniai aspektai“, – sakė jis.

„Naują įrangą įvedant, dirbama su abiem įrangomis paraleliai ir dvi dubliuotos pamainos yra, tai faktas, tai reikia priimti, kad tai yra nestandartinė situacija, kuri trunkanti tam tikrą laikotarpį“, – aiškino M. Gustys.

Vasarį ministras J. Narkevičius buvo susitikęs su „Oro navigacijos“ darbuotojų profesine sąjunga. Pasak jo, įmonėje trūksta specialistų, todėl darbuotojai yra pervargę.

Tuo metu profesinių sąjungų atstovai plačiau situacijos nekomentavo, tik teigė, kad ministras juos išgirdo.

Žiniasklaida skelbė, kad pernai dėl pervargusių „Oro navigacijos“ darbuotojų Lietuvos oro erdvėje buvo per daug vienas prie kito priartėję trys lėktuvai.

Sodros“ duomenimis, bendrovėje šiuo metu dirba 294 darbuotojai.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)