Penktadienį Klaipėdos savivaldybėje vyko pasitarimas, kuriame buvo pristatyta planuojama diegti sistema. Mero pavaduotojas Arūnas Barbšys sakė, kad siekiama padidinti eismo dalyvių saugumą.
P. Lideikio g. priešais viaduką važiuojant abiem kryptimis atsiras po ekraną, kuriuose, atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, bus rodoma informacija ir greičio ribojimo ženklai.
„Bus davikliai, kurie įvertina dangos būklę ir pagal tai būtų rodoma informacija, pavyzdžiui, būtų rodomas ženklas „Slidus kelias“, ribojamas greitis, nes ten dabar leidžiama važiuoti 60 kilometrų per valandą greičiu. Svarstoma, gal galėtų būti ir tekstinis užrašas. Visa tai dar svarstoma, kaip informacija bus pateikiama“, – pasakojo A. Barbšys.
Jutikliai įvertina kelio dangos būklę, oro sąlygas ir t. t. Duomenys perduodami sistemai ir, jais remiantis, pateikiama informacija ekrane.
Savivaldybės saugaus eismo komisija dar pernai vasarį diskutavo apie tai, kad automobilių valdymas važiuojant tiltais ir viadukais esant šlapiai ir slidžiai dangai tampa sudėtingesnis ir pavojingesnis nei įprastai.
Tąsyk komisijos posėdžio metu tuometinis vicemeras Artūras Šulcas siūlė įrengti kintamos informacijos kelio ženklus ties P. Lideikio g. viaduku, Mokyklos g. tiltu ir Taikos pr. tiltu per geležinkelį. Siūlymui buvo pritarta ir tokia rekomendacija pateikta Savivaldybės administracijai.
Pirmoji tokia greičio valdymo sistema Lietuvoje įdiegta 2014 m. prie Jakų žiedinės sankryžos Klaipėdoje. Prieš pusantrų metų Lietuvoje tokių ženklų buvo 10.