„Stebime, kaip keičiasi keleivių poreikiai ir keliavimo įpročiai, ieškome naujų galimybių, kaip juos galėtume atliepti. Pastebime, kad vis daugiau keliaujančiųjų prieš skrydį nori užkąsti ar pasiimti maisto kelionei su savimi, tačiau kartais nespėja to padaryti arba dvejoja, ar spės iki laipinimo į savo skrydį.
Taigi nauja partnerystė leis dar labiau pagerinti keleivių patirtį, nes „Wolt“ platforma yra populiari Lietuvoje, ja naudotis paprasta ir patogu, be to, suteiks keleiviams užtikrintumą maistą atsiimti norimu metu, be jokio papildomo laukimo“, – teigia Lietuvos oro uostų komercijos departamento vadovė Gintarė Norvilaitė–Tautevičė.
Naudodami „Wolt“ Vilniaus oro uosto keleiviai šiuo metu gali užsisakyti maisto iš restoranų „Charlie Pizza“ ir „Manami“, esančių keleivių išvykimo terminale, už saugumo patikros. Užsakymą iš anksto galima pateikti norint maistą užsisakyti išsinešimui – jis bus saugiai supakuotas patogiam suvartojimui orlaivyje ar kitur.
„Bendradarbiavimas su Vilniaus oro uostu įrodo, kad šiuolaikinės paslaugos gali būti teikiamos visur. Esminiai „Wolt“ paslaugų privalumai yra sutaupytas laikas ir patogumas. Oro uostas neabejotinai yra vieta, kur žmonės laiko turi ribotai ir dažnai skuba. Taigi, tikime, kad galimybė maistą užsisakyti iš anksto sulauks keleivių dėmesio ir palaikymo“, – sako Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
Lietuvos oro uostai ateityje svarstys maisto atsiėmimo paslaugą atverti ir Kauno oro uosto keleiviams.