„Šiandien šviesoforai dirbo pusantros valandos, pravažumas žiede buvo geras, tačiau spūstys susidarė prieigose“, - DELFI ketvirtadienį teigė SĮ „Susisiekimo pslaugos“ Eismo skyriaus viršininkas Jevgenijus Solovjovas.
Jo teigimu, rytoj bus sprendžiama, ką daryti su šviesoforais šioje sankryžoje.
Sostinės savivaldybės įmonės atstovas patikino, kad iki Naujųjų metų mieste bus baigti naujų šviesoforų statybos darbai.
Tačiau kada bus baigta derinti ir pradės veikti visa reguliavimo sistema, eismo specialistai negali pasakyti.
„Šiuo metu mums jau yra perduoti pirmas, antras ir trečias „koridoriai“, čia baigiami ir derinimo darbai. Likusiuose „koridoriuose“ dar vyksta šviesoforų statybos, bet iki metų pabaigos turėtų būti baigtos. Kiek užtruks suderinti visą sistemą, niekas negali pasakyti“, - aiškino J. Solovjovas.
Eismo specialistai tikina, kad per 100 mln. litų kainuojanti sistema jau duoda rezultatų, tačiau tikrąją jos naudą vairuotojai pajus, kai visi šviesoforai bus sujungti ir reguliuojami centralizuotai.
Miesto transporto sistema realiu laiku bus stebima per 53 vaizdo kameras Eismo valdymo centre. Čia suplauks informacija iš sankryžų. Centro specialistai kurs eismo koridorius, koordinuos šviesoforų darbo tikslus sankryžose, suteikinės prioritetą viešajam transportui, informuos vairuotojus švieslentėse ir internetinėje svetainėje.
DELFI primena, kad atsižvelgus į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste buvo nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose aktualiausia įrengti centralizuotą eismo valdymo sistemą. Tai magistralės "Tarptautinis oro uostas-Žaliasis tiltas", "Žaliasis tiltas-Kalvarijų g.", "Žaliasis tiltas-Arsenalo g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)", "J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.)-Savanorių pr. (iki Riovonių g.)", "Vasario 16-osios g.-Tauro g.-Šopeno g.-Pylimo g.-Vilniaus g." ir Vilniaus miesto centrinė dalis.