Viešojo transporto kontrolieriai Raimundą pasikvietė į savo mikroautobusą, kur užpildė protokolą, pažymintį, jog kaunietis važiavo su neteisingai papildytu mėnesiniu bilietu. Vyras, nešinas jam įteiktu dokumentu, vakar buvo nuvykęs į AB „Autrolis“ būstinę, tačiau, anot Raimundo, jokio racionalaus paaiškinimo ten negavo.
„Maža to, kad buvau išlaipintas iš troleibuso ir kontrolierių mikroautobuse praleidau kone pusvalandį, kelionei į AB „Autrolis“ ir aiškinimuisi ten sugaišau dar pusę dienos, - skundėsi kaunietis. - Čia juk ne mano problema, kad įsivėlė kažkokia klaida. Įtariu, jei nebūčiau turėjęs kasos čekio, būčiau turėjęs susimokėti baudą.“
Viešojo transporto keleivių kontrolę vykdančios saugos tarnybos „Argus” Kauno skyriaus vadovo pavaduotojas Eugenijus Gavenka patvirtino, jog problemų su elektroniniu bilietu kartais kyla, tačiau plačiau apie jas papasakoti nesutiko.
„Nesklandumų su elektroniniu bilietu būna, tačiau nedažnai. „Autrolis“ mus informuoja, jei kyla kokių nesklandumų ir, kiek įmanoma, mes į juos atsižvelgiame“, - sakė E.Gavenka.
AB „Autrolis“ komercijos direktorius Mindaugas Kučinovas, atsakingas už elektroninio bilieto sistemos priežiūrą, atskleidė, jog dėl visų nesklandumų kaltas paskutinįjį kovo savaitgalį į priekį pasuktas laikas. „Tą savaitgalį, kai buvo persukami laikrodžiai, sistemoje įsivėlė klaida, dėl kurios nuolatinis bilietas buvo papildytas ne balandžio, o gegužės mėnesiui, - pasakojo M.Kučinovas. - Tokių problemų kilo tik spaudos kioskuose bilietus pildžiusiems žmonėms, nes kituose platinimo taškuose sistema veikė be priekaištų.“
M.Kučinovo teigimu, visame Kaune buvo tik vienas neteisingo bilieto papildymo atvejis. Tačiau dėl šios klaidos nukentėjęs Raimundas tvirtino ką kita. „Praeitos savaitės pabaigoje tvarkiau reikalus ir belaukdamas įsikalbėjau su viena moterimi, kuri, pasirodo, taip pat turėjo elektroninį bilietą, kuris buvo papildytas kovo pabaigoje, tačiau galiojo tik gegužės mėnesį, - teigė vyras. - Be to, mane tikrinę kontrolieriai minėjo, jog aš nesu pirmasis keleivis, kuris susidūrė su šia problema“.
Anot M.Kučinovo, nuo praėjusių metų rugpjūčio pradžios veikianti elektroninio bilieto sistema dar neveikia taip sklandžiai, kaip norėtųsi. „Klaidų vis pasitaiko. Tačiau tai natūralu, nes sistema dar pakankamai nauja. Labai apgailestaujame ir stengiamės kuo mažiau sutrukdyti žmones, susiduriančius su tokių klaidų pasekmėmis“, - aiškino bendrovės komercijos direktorius.
Iki šiol Kaune parduota apie 45 tūkst. elektroninių bilietų, iš jų apie 40 tūkst. yra pildomi kas mėnesį. Tuo tarpu senojo pavyzdžio popierinių mėnesinių bilietų per mėnesį parduodama apie 30 tūkst. AB „Autrolis“ atstovai žada, jog jau artimiausiu metu viešuoju transportu besinaudojantys kauniečiai turės galimybę elektroninį bilietą papildyti internetu. „Be to, vasaros pabaigoje planuojame aktyvuoti kortelėse esančias mikroschemas, kurios dabar nėra naudojamos. Nuo tada elektroninį bilietą bus galima naudoti ir kaip moksleivio pažymėjimą, ir kaip mokėjimo kortelę bei kitais tikslais“, - žadėjo M.Kučinovas.