„Mūsų trumpojo nuotolio skrydžių tinklas visuomet buvo „Norwegian Air“ atrama ir jis taps būsimo atsparaus verslo modelio pagrindu“, – sakė generalinis oro linijų direktorius Jacobas Schramas.

Kaip nurodoma atnaujintame verslo plane, kurį patvirtino oro linijų valdyba, „Norwegian Air“ 2021 m. eksploatuos apie 50 „Boeing 737“ modelio orlaivių, o 2022 m. šį skaičių padidins iki 70.

Tačiau dėl tokio žingsnio teks atleisti darbuotojų, kadangi oro linijos planuoja kelti bankroto bylas savo antrinėms įmonėms Didžiojoje Britanijoje, Suomijoje, Italijoje ir JAV, sakė J. Schramas.

„Tai buvo tikrai nelengvas sprendimas“, – virtualioje konferencijoje sakė J. Schramas, pridurdamas, kad teks atsisakyti daugiau kaip 2 tūkst. darbo vietų.

Šie pastarieji metai buvo „ypač sunkūs“, sakė J. Schramas, daugiausiai dėl pandemijos ir dėl jos įvestų kelionių apribojimų, smarkiai paveikusių bendrovę.

Tačiau net ir prieš pandemijos sukeltą krizę „Norwegian Air“ patyrė sunkumų, kadangi oro linijos turi itin didelę skolą dėl lėktuvų nuomojimosi ir naujų maršrutų kūrimo.

Dabartinį oro linijų parką sudaro apie 140 lėktuvų, įskaitant 35 „Boeing 787 Dreamliner“ orlaivius, į padanges nekilusius nuo 2020 m. kovo.

Ilgojo nuotolio skrydžių atsisakymas galėtų padėti sumažinti oro linijų skolą 60 proc. iki 20 mlrd. kronų (maždaug 2 mlrd. eurų).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)