Panašios nuotaikos vyrauja ir amerikiečių oro linijų „American Airlines“, „United Airlines“ bei „Southwest Airlines“ būstinėse. Šios bendrovės planuotus „Boeing 737 Max“ skrydžius atšaukė iki metų pabaigos, rašo „Reuters“.
Pasak G. Karlseno, „Norwegian Air Shuttle“ derybos su „Boeing“ dėl kompensacijos tebevyksta.
„Planuojame, kad „Maxai“ šiais metais vis dėlto neskraidys“, – sakė G. Karlsenas.
Liepą oro linijų nuotaikos „Boeing 737 Max“ atžvilgiu buvo kur kas optimistiškesnės – bendrovė tikėjosi, kad „737 Max“ bus leista kilti jau šių metų spalį.
„American Airlines“ iki gruodžio atšaukė apie 140 skrydžių per dieną. Visi šie skrydžiai turėjo būti vykdomi „Boeing 737 Max“ orlaivių.
Pasak „American Airlines“ atstovų, tik po kelių mėnesių vyksiančių skrydžių atšaukimas leidžia bendrovei priskirti kitus orlaivius skrydžiams vietoj „Boeing 737 Max“, pakeisti skrydžių datą keleiviams arba grąžinti pinigus.
„United Airlines“ ir „Southwest Airlines“ ėmėsi panašių žingsnių ir atšaukė daugybę „737 Max“ skrydžių iki metų pabaigos.
Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max" orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus išaiškintos tikslios tragedijų priežastys.
Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air" ir Etiopijos „Ethiopian Airlines" pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.