Tako atšaka, einančia šalia geležinkelio bėgių ties Giruliais, nuo pat nutiesimo automobiliais važiuoja Vasarotojų gatvės gyventojai. Čia nuolat kyla konfliktai.

Dviratininkai pyksta, kad jiems už nugarų ragina pasitraukti automobiliai ir teršia gaivų miško orą. Taku vaikštinėja ir mamos su vaikais.

Painiava kyla todėl, kad važiuojant iš Girulių Melnragės link yra ženklas „pėsčiųjų ir dviračių takas“. Kiek toliau pakabintas ženklas „ribotas greitis“, kuris leidžia važiuoti ne greičiau kaip 20 kilometrų per valandą. Dviratininkai mano, kad automobilių vairuotojai pažeidžia kelių eismo taisykles.

„Vairuotojams už ženklo „pėsčiųjų ir dviračių takas“ pažeidimą administracinio poveikio priemonių taikyti negalime, nes kito įvažiavimo į Vasarotojų g. gyventojai neturi“, - teigė Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus viršininkas Saulius Švėgžda.

„Tiesiant dviračių ir pėsčiųjų taką buvo pasinaudota išvažiavimo keliu iš buvusių sodų. Atskiras takas netiestas, nes nenorėta kirsti miško“, - aiškino savivaldybės Transporto tarnybos specialistas Vytautas Paukštė.

Savivaldybė nuolat gaudavo dviratininkų ir pėsčiųjų skundų. Saugaus eismo komisijos posėdyje, įvykusiame daugiau nei prieš metus, buvo nuspręsta leisti vairuotojams laikinai naudotis dviračių taku, kol bus nutiestas automobiliams pritaikytas kelias. Tačiau tokio kelio iki šiol nėra.

„Buvo įvairių planų, bet viskas daug kainuoja ir gali tekti kirsti mišką, o to labai nenorima“, - sakė V.Paukštė.

Panaši situacija susidarė ir kelyje nuo Olando kepurės link Karklės.

Čia dviračių takas eina siauru keliu, kuriuo važiuoja ir automobiliai. Karštomis dienomis abipus kelio paliekami automobiliai. „Kelias nepaplatintas, nepritaikytas dviratininkams, susidaro pavojingų situacijų. Norėčiau, kad rajono valdžia ir parko administracija atkreiptų dėmesį į šį kelią“, - sakė savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.