Šią vasarą Vilniaus oro uostas neveiks 35 dienas, daugelis skrydžių bus perkelta į Kauną.
Dar šiemet, pritarus Seimui, tikimasi sulaukti oro uostų koncesininko konkurso, o 2018 metais laukiama ne tik daugiau keleivių ir krypčių, bet ir grįžtančio pelno.
„Visą laiką Lietuvoje yra toks kompleksas lygintis su Ryga, tai lyginantis su Ryga mūsų keleivių skaičius augo 14 proc., beveik dvigubai, daugiau nei Rygoje, turime 4,8 mln. Keleivių. Tai faktiškai yra apie 1 mln. keleivių augimas per metus, tikrai įspūdingas ir geras rezultatas, – džiaugiasi Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas. – Tikrai matysime skrydžių su pigių skrydžių bendrovėmis, kas yra tikrai gerai keleiviui. Atsiranda tokių krypčių, kurių niekada iš Vilniaus, Kauno ar Palangos nebuvo, tai, sakyčiau, einame tikrai tinkama kryptimi, strategija yra pasirinkta gera. Tačiau turėsime priimti sprendimą, ar valstybei yra pagrįsta išlaikyti pilną oro uostų kontrolę, ar atiduoti jų valdymą privačiam operatoriui koncesininkui, ar prisitraukti privatų kapitalą.“