Šią savaitę išplatintame bendrovės Lietuvos oro uostai pranešime teigiama, kad visi darbai bus baigti, kaip ir planuota – iki rugpjūčio 17 d. vidurnakčio.
Esą rangovai jau sutvirtino tako pagrindą ir nutiesė beveik visą naują dangą, pradėjo montuoti žiburių sistemą, lietaus vandens surinkimo bei drenažo sistemų rekonstrukcija taip pat eina į pabaigą.
„Rangovas ir oro uosto vadovybė patikino, kad rekonstrukcijos darbai vyksta pagal numatytą planą ir bus baigti laiku. Tai itin gera žinia mums visiems – juk šis projektas reikšmingas ne tik pagrindiniam ir didžiausiam Lietuvos oro uostui, bet ir visai šaliai“, – pranešime buvo cituotas susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas tikino, kad įgyvendinti pusę projekto darbų padėjo darbuotojų įsitraukimas ir profesionalus darbas.
„Įvertinę dabartinę situaciją, galime užtikrintai sakyti, kad darbai bus užbaigti laiku ir truks tiek, kiek ir buvo planuota, t. y. 35 dienas. Džiuginančius rezultatus mums leido pasiekti kruopštus pasiruošimas, Lietuvos oro uostų darbuotojų pastangos bei efektyvus rekonstrukciją atliekančių rangovų darbas“, – teigė G. Almantas.
Nuo liepos 14 d. Vilniaus oro uoste dirbantys daugiau nei 200 įvairios technikos vienetų jau sutvirtino gruntą aplink taką ir baigia pakeisti tako dangą. Taip pat montuojami žiburiai ir jų valdymo sistema, iš viso bus sumontuota 1 tūkst. žiburių, iš jų 400 – kilimo ir tūpimo tako dangoje. Taip pat pirmąją rugpjūčio savaitę toliau tęsiami drenažo ir lietaus surinkimo sistemos įrengimo darbai.
Rekonstrukciją vykdančios Latvijos bendrovės „A.C.B“ vadovaujamas įmonių konsorciumas iš viso Vilniaus oro uoste paklos 180 tūkst. kv. m asfalto. Tai lygu 44 futbolo aikščių plotui.
Vykstant kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, skrydžiai nuo liepos 17 d. vykdomi iš Kauno oro uosto.
Liepos 14 d. Tarptautinis Vilniaus oro uostas atrodė taip: