Penkta diena privatūs mikroautobusai keleivius veža puse lito pigiau nei miesto autobusai. Tačiau privatūs vežėjai žmonių antplūdžio sako kol kas nepajutę.

Pernai Panevėžio valdžia nusprendė nuo sausio branginti ir autobusų, ir mikroautobusų bilietus, bet privatiems vežėjams bilieto kainą pakėlė dešimčia centų daugiau Vežėjai dėl to kreipėsi į teismą. Šis savivaldybės sprendimą sustabdė.

„Panevėžio gyventojai pripratę prie to, kad maršrutinio taksi kaina būtų panaši į autobusų, tad negalėjo jos skirtis tiek“, – teigia individualios įmonės direktorius Laimas Valavičius.

Tuo metu Panevėžio meras sako, kad autobusų parkas ir taip patiria nuostolių. Pernai jam skirta apie milijono litų dotacija. O privatiems vežėjams dabar keleivius vežant pigiau, nei miesto autobusams, padėtis dar pablogės.

„Jeigu dabar vežėjai patirs dar didesnius nuostolius, mes neturėsime kitos išeities, kaip papildomai dotuoti. Tai reiškia, kad pinigai bus paimti iš kitų programų, nes savo autobusų parkui bankrutuoti mes neleisime“, - sako Panevėžio meras Povilas Vadopolas.

Autobusų parko vadovai sako, kad net ir dabar, ką tik pabrangus bilietams, parko finansinė būklė yra sunki, nes kilo degalų kaina, išaugo pridėtinės vertės mokestis. Bilietus esą reikėtų dar branginti, bet to daryti neleidžia teismas, nurodęs bilietų kainų nekelti privatiems vežėjams.

Panevėžio meras sprendimą žada skųsti, bet, kol vyks bylinėjimasis, mikroautobusai keleivius veš sena kaina – po 1,30 litų.