„Wizzair“ ir „Ryanair“ oro bendroves Lietuvoje aptarnaujančios antžeminių paslaugų bendrovės patvirtino, kad yra tam tikrų sutrikimų IT sistemose, bet, mūsų žiniomis, didesnės įtakos keleiviams nebus“, – tikino jis.

Kaip pridūrė, dėl šio laikino sutrikimo keleivių registracijos į skrydžius nemokamai bus daromos oro uoste.

„Rekomendacija keleiviams – atvykti įprastu laiku prieš skrydį t.y. dvi valandos iki skrydžio. Ankstesnis atvykimas šiuo metu nėra būtinas“, – sakė T. Vasiliauskas.

Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ patvirtina, kad tikėtini dėl tebesitęsiančio trečiųjų šalių pasaulinio IT sistemos sutrikimo. Pataria daug anksčiau atvykti į oro uostą.

„Kaip ir visos oro transporto bendrovės, „Wizz Air“ šiandien susiduria su itin dideliais techniniais sunkumais, susijusiais su trečiųjų šalių IT sistemų sutrikimu visame pasaulyje. „Wizz Air“ klientai gali susidurti su trikdžiais visame tinkle, laikinai nebus galima naudotis interneto svetainių ir mobiliųjų programų paslaugomis“, – rašoma komentare.

Kaip informuoja, šiuo metu neprieinamos šios internetinės paslaugos:

  • „Wizz Air“ interneto svetainė ir mobilioji programa;

  • rezervavimo sistema;

  • internetinė registracijos sistema ir įlaipinimo kortelės rodymas;

  • kontaktiniai centrai – nauji užsakymai ir esamų užsakymų pakeitimai;

„Pertraukos metu galima nemokamai registruotis oro uoste. Todėl patariame keleiviams atvykti į oro uostą likus bent 3 valandoms iki numatyto išvykimo laiko, kad užtektų laiko registracijai, saugumo kontrolei ir oro uostui būdingoms sveikatos ir saugos procedūroms. Dėkojame už supratingumą šalinant pasaulinio IT sistemų sutrikimo padarinius“, – teigiama komentare.

Penktadienį kiek po 17 val. pranešta, kad sutrikimų nebėra, plačiau skaitykite čia.

Tuo tarpu traukinių veikla Lietuvoje nėra sutrikusi. „Lietuvos geležinkeliai“ komentavo, kad sistemose jokių trikdžių nefiksuojama – traukinių bilietus žmonės įsigyti gali, o traukiniai taip pat važiuoja sklandžiai.

Didžiausias Lietuvoje veikiantis prekybos tinklas „Maxima“ sutrikimų nepatyrė, dirbama įprastai, „Delfi“ sakė tinklo komunikacijos vadovė Indrė Trakimaitė–Šeškuvienė.

Plačiau apie visame pasaulyje pranešamus IT gedimus, turinčius įtakos oro linijoms, žiniasklaidai ir bankams, galima skaityti čia.

Žinią pildome detalesne informacija. Jei turite papildomos informacijos, kviečiame ja pasidalinti el. paštu delfi@delfi.lt arba Delfi feisbuke messenger programėle.

Svarbiausias naujienas visuomet galite sužinoti pirmieji įsidiegę Delfi mobiliojo telefono programėlę Android įrenginiams arba Apple įrenginiams, sekdami mūsų puslapį feisbuke ir youtube kanale.