Tai reiškia, kad prasidėjo praktiški įgyvendinimo darbai vieno iš prioritetinių Europos Sąjungos projektų – europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“, sujungsiančio Lietuvą ir kitas Baltijos šalis su Vakarų Europos šalimis.

Projektas iš dalies bus finansuojamas Bendrijos finansinės pagalbos transeuropinių transporto tinklų plėtros projektams (TEN-T) fondo lėšomis. Konkursantų dokumentai priimami iki kitų metų sausio 23 d., o sutarties įgyvendinimas turi būti užbaigtas 2009 m. rusėjo 1 d, skelbia Susisiekimo ministerija.

Konkurso dalyvis turės parengti teritorijų planavimo dokumentus ir statinio techninį projekto dokumentus, kurie aiškiai atskleistų statytojo sumanymą. Vienas pagrindinių sutarties pasirašymo kriterijų – mažiausia kaina.

Taip pat reikalaujama, kad pretendentas turėtų geležinkelių projektavimo praktikos – turi būti įvykdęs ne mažiau trijų panašių sutarčių, įskaitant teritorijų planavimo dokumentų parengimą, inžinerinių tyrinėjimų, projektavimo transporto infrastruktūros srityje. Būtina sąlyga konkurso dalyviui - turėti atitinkamos kvalifikacijos ir patirties vadovaujančius darbuotojus ir asmenis, atsakingus už sutarties vykdymą.

Taip pat reikalingos ir licenzijos atlikti geodezinius, topografinius bei kartografinius darbus, rengti žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo bei žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją