Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“ paskelbė naują pirkimą, patikslinusi reikalavimus po konsultacijų su rinka.

Šalia Jonavos planuojamas įrengti tiltas bus sudėtingiausias „Rail Baltica“ inžinerinis įrenginys ir ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.

„Skelbiame naują konkursą su dar labiau detalizuotomis techninio projekto dalimis, sutrumpintais darbų atlikimo terminais, patikslintomis sąvokomis ir jų išaiškinimais bei peržiūrėta ir patikslinta pasiūlymų vertinimo tvarka“, – pranešime sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Siekiant aiškiau apibrėžti tam tikrus techninius reikalavimus, pirmasis konkursas buvo sustabdytas.

Geležinkelio tiltas per Nerį – išskirtinis objektas be tik „Rail Baltica“ geležinkelio kontekste, bet ir Baltijos valstybėse. Tiltas neturės nė vienos atramos vandenyje, tad rangovui reikės taikyti moderniausias technologijas.

Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1510 metrų. Ilgiausias tarpas tarp atramų virš upės – 150 metrų. Dabar ilgiausias Lietuvoje yra Lyduvėnų geležinkelio tiltas per Dubysą, jo ilgis yra 599 metrai.

Naujasis tiltas bus Lietuvoje naujo 1435 mm pločio vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos dalis.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.

Bendras „Rail Baltica“ ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km. Bendra projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)