„Lietuvos geležinkeliai“ tarptautinį konkursą paskelbė pirmadienį, o paraiškų jam laukiama iki gruodžio 21 dienos.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direkcijos vadovo Karolio Sankovskio,ruožas Jiesia-Rokai-Palemonas-Kaunas yra viena svarbiausių „Rail Baltica“ projekto dalių.
„Lietuvos geležinkeliai“ birželį pasirašė 54,762 mln. eurų vertės sutartį su „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir„Leonhard Weiss RTE“ konsorciumu dėl „Rail Baltica“ atkarpos nuo Kauno geležinkelio stoties iki intermodalinio terminalo Palemone tiesimo.
Praėjusį mėnesį bendrovės „Hidrostatyba“ ir „Leonhard Weiss RTE“ už 12,9 mln. (be PVM) eurų baigė tiesti atkarpą nuo Jiesios iki Rokų.
„RailBaltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Įgyvendinant projektą dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai - Suomija.
Bendra investicijų suma Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje yra apie 5,788 mlrd. eurų, iš kurių 85 proc., tikimasi, finansuos Europos Sąjunga, o vien Lietuvoje - apie 2,474 mlrd. eurų. Baigti tiesti europinės vėžės geležinkelį iki Talino planuojama 2025 metais, o pradėti naudoti 2026 metais.