Pirmadienį paskelbtas konkursas yra dalis papildomų darbų, kurių poreikis kilo paaiškėjus, jog po rekonstruojamu keliu yra durpių sluoksnis. Artimiausiu metu bus paskelbtas dar vienas – kelio žemės sankasos stiprinimo darbų – konkursas. Pirmas toks konkursas rugsėjį nutrauktas, potencialiems rangovams paprašius daugiau laiko pasiruošti bei siekiant užtikrinti didesnę konkurenciją.

Laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas teigia, kad papildomus darbus reikėjo išskaidyti, norint, kad estakada būtų galima naudotis jau gegužę – nesutvarkytos prieigos tam kliudytų.

„Darbai, kurie dabar paskelbti, numatomi pirkti ties pačia estakada, tam kad būtų galima sujungti su senuoju tiltu (...) Suskaidėme į du etapus: šitas paskelbtas tarp estakados ir tilto aukščių suvedimui, jis yra sumažintos apimties, kad bet koks rangovas suspėtų atlikti darbus – tam, kad vėl užtikrintume konkurenciją. (...) Rizikas valdome, estakada tikrai veiks gegužės mėnesį“, – BNS pirmadienį sakė V. Andrejevas.

Direkcija skelbia, kad maksimali darbų vertė yra 1,3 mln. eurų (su PVM), pasiūlymų laukiama iki spalio 16 dienos, o darbus reikės atlikti per 7 mėnesius. Be kitų darbų, rangovas turės įrengti betoninius polius.

Pasak V. Andrejevo, bendra visų papildomų darbų vertė turėtų siekti apie 8 mln. eurų, o viso projekto – apie 17 mln. eurų. Netrukus bus skelbiamas ir likusių darbų rangos konkursas.

„Ten bus ilgesni terminai (...) Mes ramiai suorganizuojame konkursus iki žiemos, bet koks rangovas galės pasiruošti, pateikti geriausią kainą ir pavasarį jis galės startuoti su darbais, mes jam duosime visą sezoną, tada, kai jam patogiausia dirbti, o ne dabar prieš žiemą ir jis galės dirbti su bet kokia technologija“, – sakė V. Andrejevas.

Kelio rekonstrukcijai būtinas žemės sankasos stiprinimo darbų konkursas rugsėjį buvo nutrauktas, nes į derybas atvyko tik du dalyviai iš trijų.

BNS žiniomis, tada derybose nedalyvavo „Šiaulių plentas“, o „Kauno tiltai“ ir „Autokausta“ sutiko sumažinti kainas. Direkcija rugsėjo 4 dieną laimėtoju paskelbė „Kauno tiltus“, tačiau rugsėjo 7 dieną ji gavo Vidaus audito skyriaus ataskaitą ir nutraukė derybas.

Susisiekimo ministerija pernai gruodį skelbė, kad bendra projekto kaina yra 9,46 mln. eurų, o darbai bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

Neseniai paaiškėjo, kad po užliejamu keliu Šilutė-Rusnė yra durpių sluoksnis ir statytojams reikės papildomai stiprinti žemės sankasą.

Kelias Šilutė–Rusnė vienintelis veda į Rusnės salą ir per kasmetinius potvynius yra užliejamas bei taip sutrikdo vietos susisiekimą. Be estakados statybos, rekonstruojamas 5 kilometrų ilgio kelio ruožas, kur bus įrengta nauja dangos konstrukcija, nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)