Kompensacija taikytina tuo atveju, jeigu keleiviai pavėluoja į savo galutinį kelionės tikslą daugiau nei trimis su puse valandos.
2015 metais Civilinės aviacijos administracija ėmėsi panašių veiksmų prieš „Aer Lingus“, „Jet2“ ir „Wizz Air“ oro linijas.
Daugiau nei dešimtmetį oro linijos įnirtingai priešinosi Europos Sąjungos taisyklėms, įvestoms 2004 metais, kurios numato, kada ir už kokio pobūdžio skrydžio atidėjimą turi būti mokamos kompensacijos.
Vėliau, 2014 metais, įstatymas buvo patikslintas keleivių naudai Europos Parlamento, Europos Teisingumo teismų ir Didžiosios Britanijos apeliacinio teismo sprendimais. Bet kasmet tūkstančiai nepatenkintų keleivių vis dar yra priversti paduoti į teismą – arba grasinti paduosiantys – savo oro linijas, kurios vilkina kompensacijų mokėjimą.
Šiuo metu mokėtinos kompensacijos dydis priklauso nuo skrydžių atstumo. Keleiviams priklauso kompensacijos: 250 eurų trumpo nuotolio skrydžio atveju, kai skrydis atidedamas daugiau nei trims valandoms; 400 eurų vidutinio nuotolio skrydžio atveju, kai skrydis atidedamas daugiau nei trims valandoms; 300 eurų ilgo nuotolio skrydžio atveju, kai skrydis atidedamas trims-keturioms valandoms, ir 600 eurų – kai skrydis atidedamas daugiau kaip keturioms valandoms.
Oro linijos neprivalo mokėti keleiviams kompensacijos, jeigu skrydis buvo atšauktas dėl ypatingų nenumatytų aplinkybių, tokių kaip prastos meteorologinės sąlygos ar streikai.