Prašymuose vartotojai nurodo, kad likus kelioms dienoms iki paslaugų teikimo pradžios bendrovė praneša, jog pageidaujamas automobilis negali būti išnuomotas (nuomininkai nespėja grįžti į Lietuvą, automobilis sugenda ir panašiai) ir, kai kuriais atvejais, vartotojams pasiūlomas kitas automobilis.
Vartotojams reikalaujant nutraukti sutartis bei grąžinti sumokėtus pinigus, bendrovė pateikia užpildyti pinigų grąžinimo formas ir nurodo, kad pinigus grąžins per 30 dienų, tačiau savo įsipareigojimų nevykdo ir pinigų negrąžina, teigia VVTAT.
Šiuo metu vartotojų prašymai ir juose nurodytos aplinkybės nagrinėjamos, tačiau VVTAT pažymi, jog bendrovė su tarnyba nebendradarbiauja, jokių paaiškinimų ir informacijos neteikia.
VVTAT specialistai atkreipia dėmesį, ką svarbu žinoti nuomojantis automobilį.
Prieš išsinuomodami automobilį įvertinkite, kas įeina į automobilio nuomos kainą, atkreipkite dėmesį į oro uosto ir kitus vietinius mokesčius bei galiojantį draudimą. Taip pat pasitikslinkite degalų politiką ir patikrinkite, ar sutartyje yra numatyti kokie nors apribojimai, pavyzdžiui, leistinas nuvažiuoti atstumas ar šalys, į kurias leidžiama įvažiuoti.
Atvykdami pasiimti automobilio turėkite užsakymo patvirtinimą, patikrinkite, ar pasirašomos sutarties sąlygos sutampa su užsakymo sąlygomis, taip pat susipažinkite su draudimo sąlygomis. Pastebėję automobilio trūkumus, užfiksuokite juos nuomos sutartyje ir nepamirškite išsaugoti visų dokumentų. Esant galimybei, automobilio trūkumus fiksuokite ir nuotraukose ar pan.
Jeigu automobilis sugenda jums juo besinaudojant, nedelsiant susisiekite su nuomos bendrove ir vadovaukitės jos nurodymais (instrukcijomis).
Pasistenkite grąžinti automobilį nuomos bendrovės darbo laiku, kad būtumėte kartu, kai darbuotojas apžiūrės automobilį. Darbuotojas specialiame akte turėtų pažymėti automobilio būklę, kurį kartu turėtumėte pasirašyti. Išsaugokite jo kopiją. Taip pat automobilį stenkitės grąžinti į nuomos sutartyje nurodytą vietą, o jeigu atsiranda nenumatytų aplinkybių - apie jas informuokite nuomos bendrovę ir susitarimą dėl automobilio grąžinimo į kitą vietą pasistenkite užfiksuoti, kad kilus ginčui galėtumėte įrodyti savo teiginius.
Negavus žadėtų paslaugų, vartotojas, kuriam buvo nesuteiktos arba netinkamai suteiktos automobilio nuomos paslaugos, pirmiausia privalo raštu kreiptis į paslaugos teikėją ir nurodyti savo reikalavimą.
Paslaugos teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, jeigu nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Jei per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi į paslaugos teikėją vartotojui nėra pateikiamas atsakymas arba paslaugos teikėjo atsakymas vartotojo netenkina, jis turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo nagrinėjimo.