Kaip aiškino vyras, pirmadienį iš Kauno oro uosto 13 val. 20 min. turėjo įvykti skrydis į Bristolį, tačiau buvo atidėtas iki 18 val. 50 min., o vėliau atidėtas dar kartą – iki 1 val. 15 min.
„Keleiviai palikti oro uoste, niekas nekontaktuoja, neduoda nei valgyti, atsigerti, kaip ir turėtų suteikti viešbutį, bet šiuo metu net neišleidžia iš oro uosto – atseit nėra atsakingų žmonių oro uoste“, – pirmadienio vakarą rašė Mindaugas.
Kaip „Delfi“ nurodė Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas, kiek žinoma, vėlavimas įvyko dėl orlaivio techninių problemų.
Anot jo, reisas į Bristolį, kuriame, pagal turimą informaciją, turėjo būti 182 keleiviai, iš tiesų turėjo išvykti pirmadienį 13 val. 20 min. Išvykimas įvyko antradienio naktį apie 2 val. 30 min. Taigi, keleiviams teko skrydžio pralaukti virš 12 valandų.
„Kaip informavo oro bendrovės atstovai vietoje – antžeminių paslaugų kompanija „Litcargus“ – keleiviams laukimo metu oro bendrovė „Ryanair“ nemokamai dalino maisto kuponus“, – pakomentavo T. Vasiliauskas.