Populiariausiu „Lietuvos geležinkelių“ maršrutu išlieka Vilnius-Kaunas, juo keliavo 725 tūkst. keleivių arba 3,3 proc. daugiau nei pernai. Didžiausias augimas fiksuojamas maršrutuose Vilnius – Oro uostas – Jašiūnai ir Kaunas – Kazlų Rūda – Marijampolė. Juose keleivių srautas, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, ūgtelėjo atitinkamai 52 ir 49 proc., nurodoma pranešime.
Pirmąjį šių metų pusmetį iš krovinių vežimo verslo gautos pajamos siekė 207,4 mln. eurų ir, palyginti su 2018 metų pirmuoju pusmečiu, nepakito.
Krovinių vežimo direkcija, kurios veiklą nuo gegužės pirmos dienos perėmė naujai įsteigta akcinė bendrovė „LG Cargo“, per šešis mėnesius vežė 26,9 mln. tonų krovinių – 300 tūkst. tonų mažiau nei analogišku laikotarpiu prieš metus.
Geležinkelių infrastruktūros direkcija pirmais šešiais šių metų mėnesiais, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, investicijas į infrastruktūros atnaujinimą išaugino 68,5 proc. 11 mln. eurų buvo investuota į geležinkelio kelių atnaujinimą, 10 mln. – į „Rail Baltica“ projektą.
Bendros visos grupės investicijos šiemet išaugo 32 procentais.