Nors detalesnė informacija kol kas nėra atskleidžiama, nes iki naujo 2024 metų tvarkaraščio pristatymo ir įsigaliojimo dar liko mėnuo, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja, kad jau šiemet kelionės trukmė trumpės.
„Tarptautinių maršrutų galimybės vertinamos tiek atsižvelgiant į minėtus aspektus, tiek bendradarbiaujant su kitų šalių vežėjais. Atsižvelgiant į tai, bendrovė ketina įprastai tęsti keleivių pamėgtą jungtinio tarptautinio maršruto organizavimą.
Planuojama, kad pristačius naują 2024 m. traukinių tvarkaraštį kelionės trukmė sumažės“, – sako Kotryna Dzikaraitė, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos partnerė.
Apie maršruto sutrumpinimą iki 8 valandų iki metų pabaigos šiemet sakė ir Susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Tikiuosi nuo naujo traukinių tvarkaraščio, t.y. po metų, maždaug gruodžio mėnesį. Planas yra toks ir pasistengti sutrumpinti visą maršrutą iki aštuonių valandų, o ateityje, natūralu, su „Rail Baltica“ jis turėtų trumpėti dvigubai, t.y. iki keturių valandų“, – teigė M. Skuodis.
Anksčiau buvo planuojama, kad keleivių persėdimas į Lenkijos vežėjo traukinius vyks ne Mockavoje, kaip dabar, bet Kaune. Tai lemtų kelionės trukmės sumažėjimą. Visgi ar tai įvyks jau šiemet – bendrovė nei patvirtino, nei paneigė.
Planuojama, kad kai bus užbaigtas „RailBaltica“ projektas, kelionė tarp Varšuvos ir Vilniaus truks apie 5 valandas. Šiuo metu kelionės trukmė tarp Vilniaus ir Varšuvos – 9 valandos, o tarp Vilniaus ir Krokuvos apie 13 valandų.
Traukinys tarp Vilniaus, Varšuvos ir Krokuvos kursuoja kasdien. Šiuo metu galimas tik vienas išvykimo laikas. Bilietus galima įsigyti ltglink.lt tinklalapyje.