„Rytinio piko metu į mano automobilio galą atsitrenkė kita transporto priemonė. Kaltininkas aiškus, tad su kitu vairuotoju supildome eismo įvykio deklaracijas, palinkime vienas kitam atsargumo ir skubame į darbus. Aš ramus, nes remontą man apmokės kitos pusės draudimas“, – Delfi pasakoja vilnietis Tomas.

Tačiau vakare pristatęs automobilį į servisą, jis sužinojo, kad remontas truks iki dviejų savaičių. Kasdien važinėjant į darbą ir šeimoje auginant du vaikus, perspektyva tokiam laikui likti be automobilio pasirodė nelabai maloni, tad Tomas puolė gilintis į „Swedbank“ įsigyto Kasko („Elitinio“) draudimo sutartį ir ieškoti informacijos apie pakaitinį automobilį.

Liko nieko nepešęs


„Žinau, kad tokios papildomos paslaugos nesu pasirinkęs, tačiau sutartyje dėmesį patraukė vienas punktas. Jame rašoma, kad pakaitinis automobilis 30-iai dienų gali būti suteiktas, jei eismo įvykio kaltininkas yra kitas vairuotojas, o žala man kompensuojama pagal kitos šalies privalomąjį draudimą. Sužibo viltis, nors sutarties punktas surašytas taip, kad iki galo nesuprasi, taikoma ši privilegija ar ne“, – dėsto Tomas.

Jis paskambino trumpuoju „Swedbank“ numeriu, tačiau atsiliepusi konsultantė negalėjo atsakyti, ar pakaitinis automobilis jam priklauso.

„Po pusdienio skambinu vėl. Čia jau kita konsultantė nurodo dėl pakaitinio automobilio kreiptis tiesiai į jų partnerius „Euro Asista“ ir net duoda telefono numerį, kuris turėtų tapti raktu į išsigelbėjimą“, – pasakoja vilnietis.

Vis dėlto paskambinus gautuoju numeriu teko išgirsti, kad abonentas nepasiekiamas, susisiekti nepavyko ir internete rastais kontaktais.

Prisijungęs prie „Swedbank“ elektroninės bankininkystės Tomas užpildė eismo įvykio deklaraciją, o komentarų skiltyje pabrėžtinai nurodė, kad jį domina ne remontas pagal Kasko sutartį, nes jis bus apmokėtas kitos pusės, o tik galimybė gauti pakaitinį automobilį.

„Po dviejų dienų gaunu atsakymą, kad mano prašymas sėkmingai patvirtintas. Bet ne dėl pakaitinio automobilio, o dėl remonto. Dėl automobilio taip ir nebuvo atsakyta, nors klausiau būtent to“, – stebisi vilnietis.

Jis piktinasi, kad už Kasko draudimą per metus mokėdamas 600 eurų negavo ne tik pakaitinio automobilio, bet ir profesionalios konsultacijos, nors atsakymų į savo klausimus ieškojo visą savaitę, kol galiausiai numojo ranka ir sulaukė, kol bus sutaisytas nuosavas automobilis.

Reikia mokėti papildomai


„Mes kompensuosime jums pakaitinio automobilio nuomos išlaidas arba kitas mūsų patvirtintas kelionės išlaidas, kurias jūs patirsite negalėdami naudotis savo transporto priemone dėl draudžiamojo įvykio. Ši apsauga taip pat teigiama tais atvejais, kai dėl eismo įvykio yra kaltas kitas eismo dalyvis, o jūsų transporto priemonei padaryta žala kompensuojama pagal kitos šalies privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą“, – šitaip skambančiu „Swedbank“ „Elitinio“ Kasko draudimo sutarties punktu rėmėsi Tomas, tikėdamasis gauti pakaitinį automobilį.

Visgi „Swedbank“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė teigia, kad pakaitinis automobilis tiek „Standartinio“, tiek „Elitinio“ Kasko draudimo atvejais priklauso tik tokią paslaugą papildomai pasirinkusiems ir už ją susimokėjusiems klientams. Tai nurodyta ir banko interneto svetainėje, kurioje įsigyjamas Kasko draudimas.

Pasak „Swedbank“ atstovės, „Elitinis“ draudimas papildomai suteikia apsaugą asmeninių daiktų vagystės atveju, sugadinus ar praradus raktelius, nelaimingų atsitikimų draudimą draudėjui bei drauge keliaujantiems asmenims, kelionės nutrūkimo draudimą, vykimo į remonto dirbtuves išlaidų kompensaciją.

Tuo metu pakaitinio automobilio suteikimas yra papildoma apsauga, kurią įsigyjant „Elitinį“ Kasko draudimą galima gauti už papildomą mokestį.

„Pakaitinis automobilis klientui gali būti suteiktas, jei įvyko eismo įvykis, už kurį atsakingas kitas asmuo ir kai kliento žala administruojama pagal Transporto priemonių valdytojų (privalomąjį) civilinės atsakomybės draudimą, tačiau tam yra būtinos dvi sąlygos, kurios aiškiai nurodytos Kasko taisyklėse: klientas yra apsidraudęs mūsų Kasko draudimu bei klientas yra papildomai pasirinkęs pakaitinio automobilio apsaugą“, – komentuoja D. Taučkėlaitė.

Ačiū, kad dalijatės savo istorijomis! Norite pranešti naujieną ar išsakyti nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)