Susisiekimo ministrės Lisos Raitt skubus įsakas yra privalomas ir galiojantis nuo jo paskelbimo, pridūrė ji.
„Jeigu gabenate keleivius, tai bus jums taikoma, – ministrė sakė prie Bendruomenių Rūmų. – Pilotų kabinoje visuomet privalo būti du įgulos nariai.“
L.Raitt paaiškino, kad antrasis asmuo gali būti stiuardas, jeigu pilotui arba antrajam pilotui prireikia išeiti iš kabinos skrydžio metu.
Šis pranešimas buvo paskelbtas po to, kai kelios Kanados oro bendrovės jau įsivedė naujas taisykles, reikalaujančias, kad pilotų kabinoje nuolat būtų du žmonės, reaguodamos į antradienį įvykusią Vokietijos lainerio katastrofą.
Vokietijos aviacijos asociacija planuoja įvesti reikalavimą, kad lainerių pilotų kabinose visuomet turi būti du žmonės
Vokietijos aviacijos asociacija BDL ketvirtadienį paskelbė planuojanti įvesti taisyklę, kad lėktuvų pilotų kabinose visuomet turi būti du žmonės, kai paaiškėjo, kad bendrovės „Germanwings“ pilotas sąmoningai sudaužė savo lainerį, kai buvo paliktas vienas.
Šį pranešimą paskelbė asociacijos vadovas Matthias von Randowas (Matijas fon Randovas), viena BDL atstovė sakė naujienų agentūrai AFP.
Pagal naująją tvarką pilotų kabinoje skrydžio metu visuomet turės būti du žmonės. Antrasis asmuo galės būti stiuardas, jeigu pilotui arba antrajam pilotui prireikia išeiti iš kabinos.
„Germanwings“ pirminės bendrovės „Lufthansa“ vadovas Carstenas Spohras (Karstenas Šporas) atskirai nurodė, kad „dviejų asmenų taisyklė“ bus aptarta penktadienį per oro vežėjų susitikimą, kuriame dalyvaus Federalinio aviacijos biuro (LBA) pareigūnai.
Anksčiau ketvirtadienį Kanados vyriausybė ir kelios Europos oro bendrovės, tarp jų „easyJet“ ir „Norwegian Air Shuttle“, paskelbė įvedančios „dviejų asmenų taisyklę“ visuose savo skrydžiuose.
Taisyklės buvo pakeistos po to, kai Prancūzijos pareigūnai paskelbė, kad pasmerkto „Germanwings“ lainerio antrasis pilotas veikiausiai sąmoningai nukreipė lėktuvą „Airbus A320“ rėžtis į Prancūzijos Alpes. Per tą katastrofą žuvo visi 150 keleivių ir įgulos narių.
28 metų antrasis pilotas įjungė nusileidimo režimą, kai liko vienas prie vairalazdės ir užblokavo įgulos kapitono mėginimą sugrįžti į užrakintą kabiną. Manoma, kad tas incidentas įvyko, kai pirmasis pilotas išėjo į tualetą.