„Operatoriai tų JAV orlaivių, kuriuose sumontuoti tam tikri „Pratt & Whitney PW4000“ varikliai, privalo patikrinti šiuos variklius prieš vykdydami skrydžius“, – paskelbė Federalinė aviacijos administracija (FAA).
FAA teigimu, nurodymas paskelbtas „dėl variklio turbinos menčių gedimo, įvykusio šeštadienį, lėktuvui „Boeing 777-200“ vos pakilus iš Denverio tarptautinio oro uosto“.
Preliminariais duomenimis manoma, kad incidentas, per kurį variklis užsidegė, o jo nuolaužos pažiro ant Denverio priemiesčio, įvyko dėl metalo nusidėvėjimo.
FAA teigė, kad „operatoriai turi atlikti termoakustinį didelių titano menčių, esančių variklio priekyje, tyrimą. Termoakustinė technologija leidžia užfiksuoti įtrūkimus tuščiavidurių menčių viduje arba vietose, kurių neįmanoma pamatyti vizualiai“.
JAV pareigūnų teigimu, jau iki incidento Denveryje JAV aviacijos saugumo reguliuotojai svarstė sugriežti „Boeing 777“ patikras po panašaus incidento 2020 m. gruodį Japonijoje.
Nors per incidentą niekas nenukentėjo, tai yra dar viena bloga žinia „Boeing“. Bendrovė tik neseniai atnaujino „Boeing 737 MAX“ lėktuvų pristatymus, kurie buvo ilgam sustabdyti dėl įvykusių dviejų šio modelio orlaivių katastrofų.