„Tai kelias, kurio nekantriai laukė visas regionas bei tranzitu čia vykstantys vairuotojai. Aukščiausius automagistralės reikalavimus atitinkantis kelias bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su Baltijos ir kitomis Europos šalimis, inžinerinėmis priemonėmis maksimaliai sauganti eismo dalyvius“, – pranešime sakė ruožą atidaręs R. Masiulis.
Iki 4 eismo juostų išplatintas kelias svarbus Lietuvos ir tarptautiniam susisiekimui.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, rekonstruotuose ruožuose neliko vieno lygio sankryžų, pastatyta 10 viadukų, 2 žiedinės ir 3 skirtingų lygių sankryžos, nutiesti jungiamieji keliai, tinklo tvoros, barjerai, nušokimo rampos bei požeminė perėja gyvūnams.
Šiemet baigti platinti du 24 kilometrų ilgio ruožai Prienų ir Marijampolės rajonuose esantys ruožai.
Projektą nuo 2015 metų įgyvendino vienos didžiausių Baltijos šalyse kelių statybos bendrovių „Kauno tiltai“ ir Alytaus kelių ir tiltų statybos įmonės „Alkesta“, Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė „Fegda“ ir dar 5 įmonės.
Pasak R. Masiulio, kelią nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos numatoma atnaujinti iki 2022 metų.
Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu sujungs Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.
„Via Baltica“ transporto koridoriaus projektas pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu.