Maršrutu Kaunas–Balstogė kursuos beveik 130 sėdimų vietų lenkiški dviejų vagonų traukiniai. Iš Kauno ir Balstogės stočių traukiniai savaitgaliais išvyks ryte bei vidurdienį, o atgal parvyks vidurdienį ir vakare. Kelionės naujuoju traukiniu bilietas pigesnis perpus nei autobusu, tačiau kelionė užtrunka dvigubai ilgiau – 5–7 valandas.

Nors europinės vėžės „Rail Baltica“ atkarpos nuo Lenkijos sienos iki Kauno nutiesimas kainavo 364,5 mln. eurų, pinigų signalizacijos sistemai, leidžiančiai didinti traukinio greitį, pritrūko.

„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi, kad lietuviams bus patogu persėsti į kitus traukinius ir saugiai pasiekti Lenkijos miestus: sostinę Varšuvą, turistų pamėgtus Krokuvą ar Gdanską. Kelionių entuziastai jau diskutuoja, kad verta kartu vežtis dviratį ir vos kirtus sieną aplankyti vaizdingas Suvalkų, Augustavo, Seinų apylinkes bei Vygrių nacionalinį parką.