Aviacijos reguliuotojas vėlyvą sekmadienį pareiškime nurodė, kad operatoriai „raginami atlikti vizualinę apžiūrą, siekiant užtikrinti, kad durų kaištis negalėtų judėti“.
Toks žingsnis žengtas po to, kai sausio 5 d. skrydžio metu iškrito oro linijų „Alaska Airlines“ eksploatuojamo „737 MAX“ lėktuvo salono durys. Reaguodami į tai, JAV reguliuotojai nutupdė 171 lėktuvą iš „737 MAX 9“ parko, kurių konfigūracija panaši į incidentą patyrusio lainerio. FAA pareiškė, kad „737-9 MAX“ lėktuvai galės būti eksploatuojami tik tada, kai bus įsitikinta jų saugumu.
Paveikta durų kaiščio plokštė naudojama užpildyti nereikalingą avarinį lėktuvo išėjimą. Nacionalinės transporto saugumo valdybos tyrėjai yra sakę, kad ši detalė nebuvo tinkamai pritvirtinta.
„Boeing 737-900ER“ modelis yra senesnės kartos, nei „MAX“ šeima, tačiau, pasak FAA, šių orlaivių durų kaiščių dizainas yra „identiškas“.
„Boeing“ nuosavame pareiškime pažymėjo: „Atliekant šiuos veiksmus visapusiškai palaikome FAA ir mūsų klientus.“