„EASA nusprendė nutraukti visas skrydžių operacijas šiais dviem (...) modeliais“, – nurodė agentūra.
Papildyta 20.30 val.
Oro uoste esantis apžvalgininkas Rimvydas Valatka sako, kad naujausią informaciją gaus netrukus. Tačiau tikino, kad greičiausiai šiandien nepavyks pasiekti kelionės tikslo.
„Lėktuve praleidome 1 val. 20 minučių, o tada lėktuvo vadas pranešė, kad Europoje tokie lėktuvai nebeturi teisės pakilti. Dabar esame oro uoste ir naujausią informaciją gausime 21 valandą. (..) Aš galvoju, kad tokių keleivių yra maždaug 300“, - laidai „Info diena“ sakė į lėktuvą lipęs Rimvydas Valatka.
„Tačiau gal ir gerai, kad nepakilome“, - pridūrė R. Valatka.
Papildyta 20.24 val.
Vilniaus oro uoste taip pat yra toks laineris. Jis turėjo išskristi į Madeirą, tačiau nepakilo.
„Lėktuvui nebuvo leista pakilti. Oro bendrovė pranešė, kad planuoja atsiųsti naują lėktuvą. Sprendimas priimtas remiantis išleista direktyva. (…)“, - laidai „Info diena“ sakė Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius.
Į Nairobį skridęs orlaivis buvo tokio pat tipo, kaip ir spalį sudužęs Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas. Per tą avariją žuvo 189 keleiviai ir įgulos nariai ir kai kurie pareigūnai tarp dviejų incidentų pastebėjo panašumų.
Šiuo metu visame pasaulyje eksploatuojama maždaug 350 „Boeing 737 MAX 9“ modelio lėktuvų.
Kai kurios šalys ir oro linijų bendrovės nusprendė sustabdyti šių lėktuvų skrydžius, o kitos ir toliau juos eksploatuoja ir laukia, kada bus baigtas nelaimės tyrimas ir galbūt pateiktos gamintojos – JAV orlaivių gamybos milžinės „Boeing“ – rekomendacijos.
Pernai spalį „Boeing 737 MAX 9“ modelio lėktuvas, priklausęs bendrovei „Lion Air“ sudužo Indonezijoje; žuvo 189 žmonės.
„Boeing“, kuri nusiuntė savo ekspertus, kad šie padėtų Etiopijoje atlikti tyrimą, tvirtina, jog saugumas yra „didžiausias prioritetas“.